Rensning del 1 - Philips Hue-paket, Sennheiser, routers mm.

Permalänk
Testpilot

Rensning del 1 - Philips Hue-paket, Sennheiser, routers mm.

Tjena!

Dags att rensa ur gömmorna en aning, tänker inte köra något långdraget då det bara ligger i alla fall, utan först till kvarn för utsatt pris — passa på att fynda!

Skulle priserna kännas helt åt fanders är det bara att lämna ett bud så tar jag ställning till det, men det mesta bör vara rimligt prissatt

Allt kan hämtas hos mig i Gävle Andersberg, alternativt skickas mot förskottsbetalning och köparen står för fraktkostnaden. Swish gäller som betalmedel. Vid frågor eller fungeringar tveka inte på att skicka iväg ett PM eller tagga mig (@Yatagarasu) i kommentatorfältet.

1. Philips Hue-paket (ej med på bild).
Kort och gott ett bra startpaket för att komma igång med smarta hemmet och belysningen, inkluderar följande:
- 1st Philips Brygga/Hub
- 3 st RGB-lampor
- 1 st vit Hue-lampa
- 2 st 2+1m Philips RGB Hue-slingor
- 1 st Philips Hue 4-knappar trådlös dosa
- 7 st Osram-pluggar (trådlösa strömbrytare kompatibel med Philips-bryggan)
Pris: 1000kr.
SÅLD!

2. 3st Netgear R6850 AC2000 (NYA!).
Köpte ett helt gäng av dessa under kampanj på Elgiganten, använder själv dessa som router+AP i skrivande stund och är kalasnöjd. Dessa tre har dock blivit över i slutändan — säljes för inköpspris och digitalt kvitto finns. Perfekt att bygga ut existerande nätverk eller billig uppgradering för att täcka hela villan.
Pris: 200kr/st
SÅLD!

3. ASUS RT-AC87U.
Välbeprövad och populär router i stilig racing-röd från Asus. Inget nämnvärt annars här, fungerar som den ska och är återställd.
Pris: 250kr

4. Sennheiser RS175.
Ett par trådlösa och populära hörlurar från Sennheiser med tillhörande laddstation. Knappt använda och mer dammiga av inaktivitet än något annat. Laddkabeln ser inte så snygg ut, men fungerar utan anmärkning.
Pris: 350kr
SÅLD!

5. Sennheiser PXC550 (trådlösa hörlurar med ANC).
Fick dessa som gåva för drygt 3 år sedan och användes flitigt första året innan jag skaffade annat som passade mitt huvud bättre. Har lite slitage på själva inre bågen, men kuddarna är i mycket gott skick fortfarande, likaså batteritiden. Än idag bland de bättre ANC-hörlurarna med bra ljudprofil.
Pris: 550kr

6. Marshall MID (on-hear trådlösa hörlurar).
Använts sporadiskt senaste 2-3 åren sedan inköp. Spelar Rock-musik otroligt fint och är lättviktiga på huvudet. Batteritiden är fortsatt god och skicket skulle jag säga är relativt klanderfritt faktiskt.
Pris: 350kr

7. Jays on-ear hörlurar (trådade).
Impulsköp för 3 år sedan, typ aldrig använts ärligt talat och är därmed som i nyskick. Väldigt bekväma på huvudet och ser riktigt snygga ut för den som bryr sig om sådant. Då det är trådat kanske det inte är relevant för så många, men sätter en låg prislapp i hopp om att någon annan kan få njutning av dessa.
Pris: 100kr

Detta är del 1 av en större rensning, mer kommer framöver så höll ögonen öppna. Bland annat datorutrustning i form av trådlösa gaming headset, kondensatormikrofon, datormöss mm! Har även en ROG Phone II ligger ute till försäljning i så gott som nyskick

Fortsatt trevlig vecka,
// André

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Köper gärna en Netgear R6850 AC2000 för 200+ frakt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Jag tar hue paketet för 1000kr+frakt

Permalänk
Medlem

1. Philips Hue-paket (ej med på bild). 1100kr + frakt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tar gärna den andra r6850 router för 200+ frakt

Permalänk
Medlem

Hej. Köper gärna 1 st Netgear R6850. + frakt

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Yatagarasu:

Tjena!

Dags att rensa ur gömmorna en aning, tänker inte köra något långdraget då det bara ligger i alla fall, utan först till kvarn för utsatt pris — passa på att fynda!

Skulle priserna kännas helt åt fanders är det bara att lämna ett bud så tar jag ställning till det, men det mesta bör vara rimligt prissatt

Allt kan hämtas hos mig i Gävle Andersberg, alternativt skickas mot förskottsbetalning och köparen står för fraktkostnaden. Swish gäller som betalmedel. Vid frågor eller fungeringar tveka inte på att skicka iväg ett PM eller tagga mig (@Yatagarasu) i kommentatorfältet.

1. Philips Hue-paket (ej med på bild).
Kort och gott ett bra startpaket för att komma igång med smarta hemmet och belysningen, inkluderar följande:
- 1st Philips Brygga/Hub
- 3 st RGB-lampor
- 1 st vit Hue-lampa
- 2 st 2+1m Philips RGB Hue-slingor
- 1 st Philips Hue 4-knappar trådlös dosa
- 7 st Osram-pluggar (trådlösa strömbrytare kompatibel med Philips-bryggan)
Pris: 1000kr.

2. 3st Netgear R6850 AC2000 (NYA!).
Köpte ett helt gäng av dessa under kampanj på Elgiganten, använder själv dessa som router+AP i skrivande stund och är kalasnöjd. Dessa tre har dock blivit över i slutändan — säljes för inköpspris och digitalt kvitto finns. Perfekt att bygga ut existerande nätverk eller billig uppgradering för att täcka hela villan.
Pris: 200kr/st

3. ASUS RT-AC87U.
Välbeprövad och populär router i stilig racing-röd från Asus. Inget nämnvärt annars här, fungerar som den ska och är återställd.
Pris: 250kr

4. Sennheiser RS175.
Ett par trådlösa och populära hörlurar från Sennheiser med tillhörande laddstation. Knappt använda och mer dammiga av inaktivitet än något annat. Laddkabeln ser inte så snygg ut, men fungerar utan anmärkning.
Pris: 350kr

5. Sennheiser PXC550 (trådlösa hörlurar med ANC).
Fick dessa som gåva för drygt 3 år sedan och användes flitigt första året innan jag skaffade annat som passade mitt huvud bättre. Har lite slitage på själva inre bågen, men kuddarna är i mycket gott skick fortfarande, likaså batteritiden. Än idag bland de bättre ANC-hörlurarna med bra ljudprofil.
Pris: 550kr

6. Marshall MID (on-hear trådlösa hörlurar).
Använts sporadiskt senaste 2-3 åren sedan inköp. Spelar Rock-musik otroligt fint och är lättviktiga på huvudet. Batteritiden är fortsatt god och skicket skulle jag säga är relativt klanderfritt faktiskt.
Pris: 350kr

7. Jays on-ear hörlurar (trådade).
Impulsköp för 3 år sedan, typ aldrig använts ärligt talat och är därmed som i nyskick. Väldigt bekväma på huvudet och ser riktigt snygga ut för den som bryr sig om sådant. Då det är trådat kanske det inte är relevant för så många, men sätter en låg prislapp i hopp om att någon annan kan få njutning av dessa.
Pris: 100kr

Detta är del 1 av en större rensning, mer kommer framöver så höll ögonen öppna. Bland annat datorutrustning i form av trådlösa gaming headset, kondensatormikrofon, datormöss mm! Har även en ROG Phone II ligger ute till försäljning i så gott som nyskick

Fortsatt trevlig vecka,
// André

Läs hela annonsen här

Hur ser det ut med att gamea på 5. Sennheiser PXC550 ? Tänker om du testat latensen osv, lite blandade rapporter där

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Netgear R6850 200kr+frakt

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Dunderil:

Köper gärna en Netgear R6850 AC2000 för 200+ frakt.

Skrivet av Bitfenix:

Jag tar hue paketet för 1000kr+frakt

Skrivet av Bissam:

Tar gärna den andra r6850 router för 200+ frakt

Skrivet av jackal:

Hej. Köper gärna 1 st Netgear R6850. + frakt

Ni har PM!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Brekker:

1. Philips Hue-paket (ej med på bild). 1100kr + frakt

Bitefenix var lite snabbare på bollen, men skulle det inte bli av något där återkommer jag!

Skrivet av Styler:

Netgear R6850 200kr+frakt

Tyvärr också lite sen på bollen här, men skulle någon av de tre föregående inte bli av så återkommer jag!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk

Sennheiser RS175 350kr + frakt

Permalänk
Testpilot
Skrivet av andra94:

Hur ser det ut med att gamea på 5. Sennheiser PXC550 ? Tänker om du testat latensen osv, lite blandade rapporter där

Jag skulle inte säga att jag har mätt latensen i någon vetenskaplig utsträckning. Däremot har de använts primärt som datorhörlurar och fungerat i de saker jag testat utan problem för egen del (film, musik och story-drivet spelande).

Däremot som alltid med Bluetooth och ljud kan det variera, t.ex. mina M50x-BT fungerar utan problem på mobilen och laptopen, men får en smärre fördröjning med surfplattan. Kan därmed inte lämna några garantier att PXC550 skulle fungera som typ CS:GO-hörlurar, men har fungerat utan anmärkning på egna utrustning för generellt bruk

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Testpilot
Skrivet av neurbling:

Sennheiser RS175 350kr + frakt

Du har PM!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Yatagarasu:

Jag skulle inte säga att jag har mätt latensen i någon vetenskaplig utsträckning. Däremot har de använts primärt som datorhörlurar och fungerat i de saker jag testat utan problem för egen del (film, musik och story-drivet spelande).

Däremot som alltid med Bluetooth och ljud kan det variera, t.ex. mina M50x-BT fungerar utan problem på mobilen och laptopen, men får en smärre fördröjning med surfplattan. Kan därmed inte lämna några garantier att PXC550 skulle fungera som typ CS:GO-hörlurar, men har fungerat utan anmärkning på egna utrustning för generellt bruk

Ja så är det ju såklart slänger in ett bud på

300+frakt så kan jag iallafall använda dom för annat om latensen är för hög

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

Tjena,

Marshall MID, on-hear trådlösa hörlurar
350 + frakt

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Testpilot
Skrivet av andra94:

Ja så är det ju såklart slänger in ett bud på

300+frakt så kan jag iallafall använda dom för annat om latensen är för hög

Noterat!

Skrivet av Paradiddle:

Tjena,

Marshall MID, on-hear trådlösa hörlurar
350 + frakt

Du har PM

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk

Jag tar ASUS RT-AC87U för 250 kr + frakt!

Permalänk
Medlem

Bjuder 270kr + frakt för ASUS RT-AC87U

Permalänk
Testpilot
Skrivet av ChaunceyGardiner:

Jag tar ASUS RT-AC87U för 250 kr + frakt!

Skrivet av Mmm222:

Bjuder 270kr + frakt för ASUS RT-AC87U

Sorry men redan såld, kan inte längre uppdatera annonsen bara

KVAR:

  • 5. Sennheiser PXC550 (trådlösa hörlurar med ANC).

  • 7. Jays on-ear hörlurar (trådade).

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Testpilot

Annonsen är avslutad

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >