Runtime FUCKING error

Permalänk

Runtime FUCKING error

Hej..
det var en dag då jag skulle spela CS och skulle ladda hem en dryg bana till CS så jag gick där i från.. sen när jag skulle spela fick jag upp

Runtime error!
Program: F:\Sierra\Half-life\hl.exe
abnormal program termination

Sen skulle jag testa att spela nästa dag =((((
Fick upp samma skit så fort jag kom in i en server eller hade creatat själv..
Hur fan ska jag roda bot med detta.. jag har haft det en gång tidiare å då formaterade jag om datan men det vill jag inte en gång till kan jag inte gå runt problemet...
VILL HA HJÄLP FÖR ALLA MINA SPELA HAR SLUTAT ATT FUNGERA

MVH Tobbe

Permalänk
Avstängd

Vilket operativsystem? Och svarar du Win98 eller WinMe så finns det faktiskt bara en vettig lösning och det är att formatera "datan" och installera Xp eller 2k. Då slipper du sådana bekymmer i framtiden.

Permalänk

Jag HAR 2000 pro så jag hade xp innan och då kom samma skit SÅ HJÄLP jag vet att man blir av med det genom at formatera och installera OS men finns det ingen annan lösning????

Permalänk
Medlem

Kanske denna länk kan hjälpa dig:
http://hem.passagen.se/lentoboy/g-awin2k.txt

/WhiteTigeR

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk

Installlera om spelet? Bara att kopiera banor och sånt skit som du vill ha kvar och lägga in igen sen.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ta helt sonika bort banan du tog hem. Kan hända att HL blir lite sur på ofärdiga filer el. nåt sånt.

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk
Avstängd

Eller så slutar man spela alla fjortisars tidsfördriv: CounterStrike. och DATAN är INFORMATION. DATOR är däremot den sak du syftade på när du sa "formatera datan". hatar när svenska folket sabbar språket. LÄS PÅ.

\\Underbarabarnet

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Underbarnet
...och DATAN är INFORMATION. DATOR är däremot den sak du syftade på när du sa "formatera datan". hatar när svenska folket sabbar språket. LÄS PÅ.

Språkpoliser har dykt upp precis överallt sen "Värsta språket".
För övrigt så formaterar man all information på hårddisken och som du själv skrev är information just precis DATA.

Visa signatur

One mans gain,
is another mans Windows

Permalänk
Medlem

Vilket just är anledningen till att han hade CITATIONSTECKEN runt ordet datan! Det är kanske du själv som skall läsa på, Underutveckladebarnet. (Och sluta hacka på CS. Det är ett spel som vilket annat som helst.)

Permalänk
Avstängd

Testa att slänga ut hela skiten genom fönster.... utan att öppna det...
då borde ditt jävla CS funka sen =D

Visa signatur

Intel Celeron @ 1,702 GHz | GeForce FX 5600XT 256MB | TwinMOS 256MB PC2600 DDR + 128MB DDR PC266 | 120GB Western Digital | Q-Tec Miditower (300W)
3dMark01SE: 0.06 pts

Permalänk
Medlem

En "dryg" bana till CS... (?)
När du säger alla dina spel har slutat funka är det bara CS du menar då? Du kanske inte har några andra spel...
Som redan har sagts, ta bort banan, funkade det innan lär det vara den som strula till det för dig.

SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER ÄR JÄVLIGT IRRITERANDE BARA SÅ DU VET.

Permalänk
Medlem

spara mappen /cstrike, avinstallera halflife, och installera om... flytta tillbaka /cstrike (glöm inte att patcha upp hl först bara) .. sen ska det funka fina fisken

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.