Permalänk
Medlem
Skrivet av iFerz:

Riktigt sega not-quality of life grejer, tack för insikten!

Det låter ju finfint, tack för insikten!
Har du märkt av något som Jeebentoft nämner med konstiga uppdateringar eller app-behörigheter som spökar?

Inget.
Alla fel som folk har rapporterat verka vara i början när Oxygen 12 släpps, jag uppdaterade i början telefonen helt från alla uppdateringar i 11 och sen alla nya uppdateringar i 12 före jag började använda telefonen.

Folk har rapporterat blink i skärm vid 120fps eller 60fps läge, har inte upptäckt detta alls, allt har funkat klockrent.
Har överförd alla mina kontaktar från min gamla Huawei 20 pro till denna, funkar perfekt, inget med att fråga mig om behörigheter om ditt och datt när jag använder kontakter. Alla bank & swish & id behörigheter gick klockrent och jag har redan använt den som vanligt.

Och batteritiden är extremt mkt. längre än vad folk har berättat, kan nog skyllas att jag inte är en tonåring med behov av telefonen som min enda surfstation/spelburk så jag använder den helt normalt - och det har nu gått 2 dagar och fortfarande 1 dag och 13 timmar telefontid kvar iflg batteri status, och som sagd...jag sitter inte o surfar på den, messar lite här och där, använder video och kameran ganska mkt.

Jag har dock gått in individuellt och satt upp i inställningar vilka appar som får köra i bakgrunden och inte, det verkar ge extremt bra batteritid.