Gaming monitor 32'', 1440p, 144 hz

Permalänk
Medlem

Gaming monitor 32'', 1440p, 144 hz

Hejsan! Som titeln lyder så gäller det min skärm som är inköpt från Inet 2019-09-03 som jag vill sälja. Det är en 32'' från Aoc. Den har en VA-panel 1440p(2k), 144 hz, 1ms uppdateringsfrekvens och freesync kompatibel. Den har fungerat felfritt och har inga döda pixlar eller visuella skavanker. Den är monterad på en monitorarm som kan medföljas för en 50kr om så önskas. Stativ finns såklart tillgängligt. Kartong är borta sedan länge och garanti har löpt ut skulle jag med sannolikhet tro. Den finns att hämta i Göteborg. 1000kr för skärmen känns resonabelt. Tänker att jag har den uppe här till söndag kväll om den inte finner rätt ägare innan dess. Jag tillhandahåller mig rätten att sälja den när jag vill och till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5900x Chassi:Lian Li Lancool 2 Mesh GPU:Aorus 2070 Xtreme RAM: Gskill TridentZ neo 32gbModerkort: Asus RogStrix B550-F Gaming

Permalänk

Köper gärna skärmen och monitorarmen och kan hämta

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1300 hämtar

Permalänk
Medlem

1400 + upphämtning

Permalänk

1.5k + hämtar gärna imorgon

Permalänk

1.600 + frakt om du vill skicka den

Permalänk
Medlem

1700 för skärm med stativ, hämtar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av alve1337:

1700 för skärm med stativ, hämtar!

Edit: menar med monitorarm lol

Permalänk
Medlem

Min lillasyster köpa sin en egen dator igår men skärmen var gammal dock och dog när vi koppla ihop allt, så hon blev jätteledsen :/ så nu är vi på akut jakt efter en skärm till henne men kan tyvärr inte erbjuda mer än 1000kr och hämtar den självklart. lillasystern har nyss gjort en knäoperation så hon kan inte göra så mkt så skärmen hade verkligen förgyllt hennes tillvaro. får gärna meddela om det går bra så får morsan skjutsa henne till dej och hämta den, hon går på kryckor dock så jag kanske får följa med som bärhjälp. är dock en sladdis då syrran är 20år yngre än mej och går på gymnasiet.
mvh
Joel

Visa signatur

In science we trust!