EA lovar åtgärder för buggiga Star Wars Jedi: Survivor

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Lova kan man alltid, dom kom undan med det och skrattar bara

Finns inte en enda gamingsida eller gamingkanal som inte skanderar över det här. Möjligtvis dom värdelösa ign och gamespot men är man där och läser får man skylla sig själv. Steam är fullsmockad av recensioner som har "product refounded" tag och steam ar emot refounds även efter 2h speltid.

Kom undan med vad exakt?
Under allt det här finns dessutom ett riktigt bra spel som får i princip 0 press, allt handlar om den värelösa prestandan.

Permalänk
Medlem

Det känns som att vi med lite äldre utrustning haft det bättre. Själv har jag inte haft några större prestandaproblem, förutom i första delen av spelet . Dock nöjer jag mig med 60fps, vilket spelet håller hyffsat bra på blandade high-ultra settings och vsync på.

Men hade jag haft 4080/4090 och nyare processor hade jag varit riktigt irriterad om det är så illa som folk säger.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Skrivet av talonmas:

Och du tror att "crunch" betyder jobba gratis? Klart som fan de får övertidsersättning. Jobbar med utvecklare i både Indien, Polen och Kina på daglig basis.

Sen är de striktare med att "tvinga" folk att arbeta på kort varsel, övertid, helger etc. Men det fungerar för att de betalar för det.

ok, sorry, som du skrev lät det som att du inte had ngn insyn alls och bara "naivt" skrev "klart de får betalt". Samtidigt verkar det du säger motsäger mycket det man läser på bla olika spelsajter än idag. Visst läste jag lite om ngn seger om bättre vilkor eller att några whistleblowers berättar om hur det egentligen går till hos de etc. etc. Då skulle det ju vara bra att läsa mera om just förändrade vilkoren i helhelten och inte som undantag (jag bollar här inte till dig, snarare till FZ eller Sweclockers eller andra sajter).

Visa signatur

--------------------------

Permalänk
Medlem

Hur tänker folk som ständigt förbokar spel?
Det är ju sällan något färdigt släpps nu för tiden, även om spelet skulle råka fungera som det är tänkt så är det serverstrul eller annat skit.
Dra igång en massiv kampanj att folk ska sluta förboka och ge inte företag era pengar innan produkten är färdig.
Tycks ju främst vara PC-lirarna som får se sig dragna i örat gång på gång.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av 20kr:

Hur tänker folk som ständigt förbokar spel?
Det är ju sällan något färdigt släpps nu för tiden, även om spelet skulle råka fungera som det är tänkt så är det serverstrul eller annat skit.
Dra igång en massiv kampanj att folk ska sluta förboka och ge inte företag era pengar innan produkten är färdig.
Tycks ju främst vara PC-lirarna som får se sig dragna i örat gång på gång.

Ja tänker att jag vill spela spelet. Ja man kan vänta ett tag, Cyberpunk t.ex. var så broken och min dator så dålig att ja väntade ett par år. Star wars Survivor däremot är helt klart spelbart i nuläget och då ja bara spelar lite på helgerna kommer det mesta säkert fixas innan ja klarar ut det.

Permalänk
Medlem

Ser ut som att PC har fått en bra patch: https://youtu.be/GZNpWAbPH9M

Konsoller fick en patch igår, har inte hunnit testa än

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Ser ut som att PC har fått en bra patch: https://youtu.be/GZNpWAbPH9M

Konsoller fick en patch igår, har inte hunnit testa än

Enormt lyft för värsting GPUerna. Mitt 6700 XT verkar prestera rätt trevligt med.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT