Ska installera Mandrake, hjälp

Permalänk
Medlem

Ska installera Mandrake, hjälp

Jag är rätt så ny här på forumet och jag tror säkert att folk har frågat det här innan. men hur är mandrake. är det lätt att lära sig. kan man spela spel Som Tactical ops mm. kommer jag kunna installera drivisar till mitt moderkort som är Nforce2 och så.
tack på förhand

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

På grund av att du är ny här så vill jag först peka dig dels till reglerna samt till detta forums FAQ där du kan se om ditt problem täcks. Du kan även använda sökfunktionen för att se om någon frågat samma sak tidigare.

Men för att besvara din fråga så kan jag säga att Mandrake nog kan lämpa sig bra i ditt fall. Jag har själv inte provat det dock. Du kan ju lägga in det och bilda en egen uppfattning! Angående spel så finns det någon som heter WineX vilket tillåter dig att köra Win32-spel i linux. Enligt listan på fungerande spel så fungerar tyvärr inte Tactical ops alls.

Vad gäller nforce2 så har jag ingen aning. Google är din vän.

Visa signatur

It is one thing to describe an interview with a gorgon or a griffin, a creature who does not exist.
It is another thing to discover that the rhinoceros does exist, and then take pleasure in the fact that he looks as if he didn't.
- G.K. Chesterton