SweClockers drop!

Moderkort: Gigabyte B650 Gaming X AX

Permalänk

Moderkort: Gigabyte B650 Gaming X AX

Hej!

Jag hade tidigare problem med detta moderkort vid mitt datorbygge så returnerade detta moderkort.

Tråd här där bygget gicks igenom:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1679905-nybyggd-dator-...

Har fått det tillbaka från Proshop som testat det, uppdaterat bios och säger att det nu fungerar. Innan det kom tillbaka hade jag dock redan köpt ett MSI som funkar ypperligt och är inte sugen på att öppna bygget, sätta dit gigabytes kort och försöka sälja mitt MSI-kort.

Hursomhelst - Nypris är 2518 idag enligt prisjakt. Jag säljer det för 1200. Funkar det i ditt bygge så gör du en toppenaffär. Funkar det inte så begär jag endast att du dokumenterar bygget och om det inte fungerar (som jag då kan skicka till Proshop) så får du pengarna tillbaka av mig.

Tänker detta fungerar enklast om du bor i/hyfsat nära Linköping så ev. byte kan gå smidigt.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift

Slänger in ett bud på 700:- + frakt - Bor i Örebro så frakt osv kan ordnas osv osv, kan sköta ärendet med proshop om det skulle ske också. Lågt bud men kan bli mycket om och men

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

700kr upphämtning

Permalänk
Medlem

750kr upphämtat

Permalänk
Medlem

Jag kan köpa den för 1200 + frakt till Stockholm, sugen på just en sådan till mitt bygge.

Permalänk
Skrivet av Hispoiii:

Jag kan köpa den för 1200 + frakt till Stockholm, sugen på just en sådan till mitt bygge.

Taget.
Jag kan stå för frakten tillbaka om kortet krånglar.
Packar ihop och skickar ett PM.

Mvh
Jens

Permalänk

Annonsen är avslutad