Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

1080 TI | Blue Yeti | RS175 | Vattenkylning | 970 EVO | Högtalare | Apple Watch

Permalänk
Medlem

1080 TI | Blue Yeti | RS175 | Vattenkylning | 970 EVO | Högtalare | Apple Watch

Hej!
Säljer följande:

Vattenkylning
- EK Velocity CPU Block Nickel & Plexi - 300kr
Passar följande socklar:
- Intel LGA-1200
- Intel LGA-1150/1151/1155/1156
- Intel LGA-2011(-3)
- Intel LGA-2066

- 4st 10/13 STC Fittings, EK, nickel - 100kr
- 10st 12mm OD HTC EK-Classic Fittings - 150kr
- 1st EK Cryofuel ca 500ml kvar - 50kr

Komponenter
- 1TB 970 Samsung EVO M.2 SSD - 600kr
- ASUS Turbo 1080 Ti + vattenblock - 2600kr
- Fractal Design Define R6 - saknar front-dörr och toppanel. Går bra att vattenkyla i. Gratis.

Övrigt
- Apple Watch Series 4 44mm Stainless steel (+ 2st länkarmband, 1st tyg, 1st gummi, 1st milanesisk loop, ej orginal Apple), LTE + GPS, mycket fint skick, reptålig iom safirglas, 80% batterihälsa - 2500kr
- Sennheiser RS175 trådlösa hörlurar - 1000kr
- Blue Yeti inkl. originalstativ + Compass Boom Arm + Blue Shock Mount + Muff. En liten plastbit för att hålla fast sladden har lossnat men sladden sitter fint med resten. Det är den närmst mittenleden, du kan se de två översta plastfästena på bilden - 1500kr
- Bordsfäste för skärm - 100kr

Finns att hämta i Abrahamsberg, kan skicka det mesta.

Läs hela annonsen här

Permalänk

4x '10/13 STC Fittings, EK, nickel' - 100kr + upphämtning.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500kr och avhämtning för 1080 Ti kortet.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

400kr+frakt för 970 Evo 1TB (lätt spårbart Postnord 250gram)

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med originalkartonger och kvitton? Förutsatt att du har kartonger att skickas dessa i:

GPU+SSD 2000+frakt

eller

GPU+SSD+Sennheisers 2500+frakt

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Hur ser det ut med originalkartonger och kvitton? Förutsatt att du har kartonger att skickas dessa i:

GPU+SSD 2000+frakt

eller

GPU+SSD+Sennheisers 2500+frakt

Kvitto finns på SSD, inte för de andra. Har en grafikkortslåda till 1080ti men hörlurarna har jag nog inget perfekt emballage för, men kan ordna det. Däremot är budet långt under min smärtgräns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laktos:

Kvitto finns på SSD, inte för de andra. Har en grafikkortslåda till 1080ti men hörlurarna har jag nog inget perfekt emballage för, men kan ordna det. Däremot är budet långt under min smärtgräns.

Syftar du på ett av buden eller båda?

Jag kan eventuellt sträcka mig några hundralappar men inte mer än så utan att klampa över min egen smärtgräns. Båda buden står oavsett iaf så får vi se vart saker tar vägen

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Syftar du på ett av buden eller båda?

Jag kan eventuellt sträcka mig några hundralappar men inte mer än så utan att klampa över min egen smärtgräns. Båda buden står oavsett iaf så får vi se vart saker tar vägen

Båda. Kan gå ner till 3600kr ifall du skulle köpa alla tre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laktos:

Båda. Kan gå ner till 3600kr ifall du skulle köpa alla tre.

Jag är med i en annan budgivning för ett 1080Ti, men vinner jag inte den kan jag vara intresserad av att möta dig ungefär halvvägs mellan mitt och ditt pris. Där någonstans ligger mitt absoluta maxpris, men jag misstänker att det är för långt ifrån vad du har i åtanke? Oavsett, endast relevant om jag förlurar alternativ budgivning

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Jag är med i en annan budgivning för ett 1080Ti, men vinner jag inte den kan jag vara intresserad av att möta dig ungefär halvvägs mellan mitt och ditt pris. Där någonstans ligger mitt absoluta maxpris, men jag misstänker att det är för långt ifrån vad du har i åtanke? Oavsett, endast relevant om jag förlurar alternativ budgivning

Tyvärr går jag inte ner längre än så.

Permalänk
Medlem

Angående skärmstödet, vad är det för modell? eller vad är det för Maxhöjd Maxvikt, och storlek? Letar efter ett skärmstöd för en 1440p skärm som skulle kunna vara typ 50-60cm över bordet

Visa signatur

MainRig: RTX 3080 | Ryzen 7 7800x3d | 32GB DDR5 | Samsung 990 Pro | Fractal Design North
Konotorsskärmar: Acer predator XB271H + 2 nonames
TV (Och 4e pc-skärm): LG 77" Cs6 OLED
Ps5, Switch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RollarN:

Angående skärmstödet, vad är det för modell? eller vad är det för Maxhöjd Maxvikt, och storlek? Letar efter ett skärmstöd för en 1440p skärm som skulle kunna vara typ 50-60cm över bordet

https://noerdic.se/products/monitor-arm-single?_pos=2&_sid=0d...
Denna är det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philstar:

400kr+frakt för 970 Evo 1TB (lätt spårbart Postnord 250gram)

Tänkte kolla hur det går med budgivningen för ssdn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philstar:

Tänkte kolla hur det går med budgivningen för ssdn?

Fick bud på 600 inkl frakt i PM men tänkte se ifall någon vill ta för utsatt pris.

Permalänk

Vet inte om dina riktpriser är minimum eller bara vad du själv hoppas på. Bjuder i alla fall 700 för mikrofon kit. Dottern önskar sig sådant för att börja sjunga in låtar och hon fyller år nu i juni

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass