Permalänk
Medlem

Iphone 14 pro eller senare

Hjälper min son att hitta en begagnad Iphone. Känns som risken att bli blåst är stor på Marketplace så hoppas på lite seriösa säljare här. Han är ute efter en Iphone 14 pro eller senare i hyfsat bra skick. Kom med förslag. Gärna så man kan mötas upp runt Göteborg men skicka funkar med.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Freddan

Permalänk
Inaktiv

Har en iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium, hade det varit av intresse?

Permalänk
Skrivet av anon345252:

Det skulle det absolut vara. Vad har du tänkt ha för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon345252:

Såg att jag råkade svara med min sons konto nu (Ludvig). Sorry. Men han är inte 18 så jag fick lägga in annonsen till slut.

Visa signatur

Freddan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ludvigpersson:

Det skulle det absolut vara. Vad har du tänkt ha för den?

Kollat lite på diverse sidor och verkar ligga ute för runt 10.500 :-

Har kartong, kabel samt kvitto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon345252:

Kollat lite på diverse sidor och verkar ligga ute för runt 10.500 :-

Har kartong, kabel samt kvitto.

Tack, Tror det är lite över budget tyvärr.

Visa signatur

Freddan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av planet4:

Tack, Tror det är lite över budget tyvärr.

Jag förstår, tack själv!

Permalänk

Har en iPhone 14 Pro 128 GB i Silver med låda och tillbehör. 96% batterihälsa. Finns i Umeå så måste skickas. 8000 + frakt Kan fixa bilder ikväll om det låter intressant?

Permalänk
Skrivet av Mixxertime:

Har en iPhone 14 Pro 128 GB i Silver med låda och tillbehör. 96% batterihälsa. Finns i Umeå så måste skickas. 8000 + frakt Kan fixa bilder ikväll om det låter intressant?

Hej, Ludvig här som ska köpa mobilen, det låter jätte bra men har en budget på 7 tusen så om du skulle kunna matcha det hade det varit perfekt!

Permalänk

Tjipp, Har en 14 Pro svart 256Gb i Göreborg för 8700:- om det är intressant!

Mvh Richard

Permalänk
Skrivet av Ibashyougood:

Tjipp, Har en 14 Pro svart 256Gb i Göreborg för 8700:- om det är intressant!

Mvh Richard

Hej, Richard
Min pappa la upp annonsen men det är jag som är ute efter mobilen, jag har en relativt strikt budget på cirka 7 tusen då jag inte har så mycket pengar och om det låter någonlunda intressant är det bara att skriva!

Permalänk
Skrivet av ludvigpersson:

Hej, Ludvig här som ska köpa mobilen, det låter jätte bra men har en budget på 7 tusen så om du skulle kunna matcha det hade det varit perfekt!

Hej! Ursäkta sent svar, då måste jag tyvärr dra tillbaka erbjudandet.
Lycka till och hoppas du hittar något

Permalänk
Medlem

Jag har en iPhone SE om du är intresserad. Är som ny. Inga repor. Har alltid använt fodral.
Så är du sugen så finns den till rätt pris.

Visa signatur

Intel Core i9-13900KF. ASUS ROG STRIX Z790-F GAMING WIFI. GIGABYTE AORUS RTX 4080 WATERFORCE. Creative Sound BlasterX AE-5 Plus. Corsair 32GB DDR5 5600MHz Dominator Platinum. 2 st Samsung 990 PRO M.2 2TB. 1 st Samsung 990 PRO M.2 1TB. Corsair HX1000i ATX 3.0. EK-Quantum Surface P360M. EK-Quantum Surface P240M. EK-Quantum Volume FLT 240. EK-Quantum Inertia D5 PWM