Blockera autoplay fungerar inte längre i Edge?

Permalänk
Medlem

Blockera autoplay fungerar inte längre i Edge?

Alla videos startar automatiskt sedan en dag tillbaka med webbläsaren Edge, någon mer som stött på detta?

Hade tidigare "show block in autoplay settings"-flaggan på, samt block vald i autoplayinställningarna och det har fungerat bra tills nu. Inget av de tre valen hindrar videos från att starta. En tråd här på swec hade 10-tal videos och alla startade med ljud även fast de var offscreen, vill man vara kvar i tråden får man leta på alla spelande och pausa dom.

Helt oanvändbar browser just nu.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Alla videos startar automatiskt sedan en dag tillbaka med webbläsaren Edge, någon mer som stött på detta?

Hade tidigare "show block in autoplay settings"-flaggan på, samt block vald i autoplayinställningarna och det har fungerat bra tills nu. Inget av de tre valen hindrar videos från att starta. En tråd här på swec hade 10-tal videos och alla startade med ljud även fast de var offscreen, vill man vara kvar i tråden får man leta på alla spelande och pausa dom.

Helt oanvändbar browser just nu.

Menar du Youtubevideos när du går in i nån av musiktrådarna typ https://www.sweclockers.com/forum/trad/680074-vad-lyssnar-du-...
Nej inget autostartar i Edge för mig.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Det hände inte på mina andra devices, skillnaden där är att jag inte har Malwarebytes Guard tillägget. Testade allt annat som att återställa appen, återställa inställningar, men så fort Malwarebytes Guard aktiverades så hoppade videos igång.