Varmilo VA69 MX blå + Ducky Mecha Mini MX silent

Permalänk
Medlem

Varmilo VA69 MX blå + Ducky Mecha Mini MX silent

Hejsan!

Har två tangentbord över som jag inte använder längre.

Första är ett Varmilo VA69 med Cherry MX blå brytare.

Det andra är ett Ducky One Mecha Mini med Silent Red brytare.

Båda fungerar ypperligt och har provat dom på jobb tills jag hittade mitt nuvarande med Cherry ML brytare som passade mig bättre på jobb.

vet inte vad dom kan vara värda här på beg marknaden så kom med nått vettigt bud!

Kvitto samt original kartonger ska finnas till båda inkl kablar då givetvis samt ett gäng div keycaps som jag har i en låda.

Tangetborden kommer att vara helt rengjorda vid affär

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk

Kan inte garantera köp men kan 450 för duckyn kanske fungera?

Visa signatur

Noahblomqvist

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoahBLQVST:

Kan inte garantera köp men kan 450 för duckyn kanske fungera?

absolut

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk

Fint, som sagt. Kan inte garantera att jag köper, men om det stannat kvar om ett tag så tror jag att jag slår till!

Visa signatur

Noahblomqvist

Permalänk

Jag kan bjuda 450kr för Varmilo VA69 med Cherry MX blå brytare. Jag är i Vejbystrand i veckan.
Skickar pm.

Permalänk
Medlem

500 + frakt för Varmilo VA69

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk
Medlem

Varmilot är sålt, bara Ducky Mecha mini kvar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Och hur mycket för ducky?

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk
Medlem
Skrivet av LukasH01:

Och hur mycket för ducky?

Det är bud som gäller på det

Visa signatur