Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Vattenkylningssystem där kopparoxidering uppstått.

Permalänk
Medlem

Vattenkylningssystem där kopparoxidering uppstått.

Hejsan!

Har lite vattenkylningsgrejer som legat och skräpat sedan 2018.
De har suttit i ett system där det tyvärr blev kopparoxidering efter 2-3år.
Jag har letat fram skruvar och tillhörande delar bäst jag kunnat, men kan inte garantera/ta ansvar för att sakerna är kompletta och att samtliga skruvar är tillgängliga.
Mycket viktigt att ni som budar förstår detta.
Är detta inte okej enligt reglerna så får ni väldigt gärna skriva det så tar jag bort annonsen.

Har fler bilder än den enda som går att ladda upp så är bara att fråga så skickar jag fler.

I detta paket ingår följande:
Primochill reservoar
XSPC H-2700 Pump
2x XSPC LCD temperature measure (ingår sensor för både vatten och för chassirummet, bara en kan användas i taget dock)
Alphacool 240 radiator, 80mm tjock
Alphacool 360 radiator, 80mm tjock (har fått sig en kyss i ena hörnet, har kollat och det verkar inte gått hål på radiatorn. Fyllde den med vatten och lät den stå i ca. 24h utan läckage, men kan inte ge några garantier)
Ek-Supremacy EVO (Original CSQ) block (har används till Intel, men tror det ska vara allt för att passa både AMD och Intel. Jag vet inte om dessa äldre block passar med nya Intel/AMD socket:s)
EK-FC Terminal DUAL Parallel 3-Slot
2x EK-FC980 GTX Strix Water block och backplate (vet inte om det finns skruvar för bägge två, men det borde räcka till en i alla fall.)
En flödesvisare
Primochill LED lampor till reservoaren, vit ljus

Säljer allt i ett paket, men vill en ev. vinnare inte ha något så kommer jag kolla med de andra som budat ifall någon är intresserad, annars så slängs det.
Bud sker i tråden och auktionen slutar onsdagen den 7:e augusti kl. 19.00 med 15min anti-snipe.

Pendlar då och då mellan Hudiksvall och Uppsala så kan mötas upp längsmed den sträckan. Annars så betalar vinnaren frakten.

Väl mött!
Med vänlig hälsning,
Alexander

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr Båda radiatorerna + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

200kr + frakt för 240 radiatorn

Permalänk
Medlem

150kr för pumpen

Permalänk
Medlem

Bud noterade. Dumpling leder med 150kr för pumpen.
YOKYO leder med 200kr för 240 radiatorn
Brodertruck leder dock med 300kr för båda radiatorerna. Något jag nog prioriterar högre än YOKYOs anbud.

Permalänk
Medlem

Auktionen är avslutad (sedan en dag tillbaka). Jag skickar PM till samtliga.

Tack för erat visade intresse!