SweClockers drop!

Komponenter och tillbehör säljes

Permalänk

Komponenter och tillbehör säljes

Spelar knappt längre så tänkte försöka sälja den gamla trotjänaren.
Inser att den inte har mycket värde kvar i sig, men kansks någon vill köpa enstaka komponenter?
Känns som Sweclockers är mer ärligt än Blocket.

Specifikationer:
GPU: Asus ROG Strix 1080Ti 11GB OC
CPU: Intel i5 6600K 350GHz, 4-kärnor
RAM: 16GB
MOBO: Asus Strix Z270e Gaming
Lagring: 750GB SDD (500gb och 250gb från Samsung) samt 1TB HDD. Kylning: Luft (någon stor Noctua fläkt)
Chassi: Fractal Design Meshify
Tangentbord: Asus Strix Scope RGB Mekaniskt
Mus: Asus ROG Chakram
Musmatta: Asus ROG Baltheus QI
Headset: Asus ROG Theta
Skärm: Asus Swift 27tum 165hz GSYNC

Gissar att det mesta av kvarvarande värde sitter i GPU:n?

Finnes i Göteborgsregionen.

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Intel i5 Skylake 6600K | MB: ASUS ROG Strix Z270-F Gaming | RAM: 16GB Corsair DDR4 2133Vengence LPX | GPU: ASUS Geforce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC 11GB | HDD: 500 Samsung 850 EVO | PSU: EVGA Supernova G2 850W | CHASSI: Fractal Design Meshify C I Logitech G910 Orion Spark I Logitech G402 Hyperion Fury

Permalänk

Ca 2000kr i värde pga gpu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamztah88:

Ca 2000kr i värde pga gpu

GPUN är ju typ värd 1700-2000kr eller något sådant? Att resterande inte skulle gå att få betalt för tycker jag låter osannolikt. Vad är exakt för modell på skärmen?

Permalänk
Medlem

Dator 3000-3500:-
Skärm 800-1000:-
Tillbehör 1000-1500 beroende på skick.

Så mellan 4500-5500:- komplett kanske, eller iaf däromkring.

Permalänk
Medlem

Exakt som dom två ovanför mig säger så detta är absolut ingen skitdator även utan GPU heller och nu säljer du ju rubbet så den är ju med i paketet så att säga.
Alla komponenter är kvalitetskomponenter och visst den är inte ny men alla komponenter är ju kvalitetskomponenter från sin tid och det är långt ifrån att det skulle klassas som en skitdator.

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Nu råkade jag skriva en mening två gånger men hoppas ni förstår vad jag menar

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk

Hej och tack för svar,
Det var som tusan; kanske inte är helt fel ute om jag lägger upp den för 5000:- då? Hade varit över förväntan för min del!

Visa signatur

CPU: Intel i5 Skylake 6600K | MB: ASUS ROG Strix Z270-F Gaming | RAM: 16GB Corsair DDR4 2133Vengence LPX | GPU: ASUS Geforce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC 11GB | HDD: 500 Samsung 850 EVO | PSU: EVGA Supernova G2 850W | CHASSI: Fractal Design Meshify C I Logitech G910 Orion Spark I Logitech G402 Hyperion Fury

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Rosa:

Hej och tack för svar,
Det var som tusan; kanske inte är helt fel ute om jag lägger upp den för 5000:- då? Hade varit över förväntan för min del!

Hänger lite på skärmen, men antar att det är en pg279q 165Hz och den säljs för ungefär 1200-1500:- om den är felfri, är ju dyra tillbehör.

Hade nog lagt den på 5000:- så får man hoppas på det bästa, det är iaf inget överpris!

Permalänk

Följer. Kan vara intresserad av endast skärmen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 301 kr Köper gärna allt för detta priset via frakt! Redo att avsluta affären direkt! Om ej för det priset kan jag tänka mig att köpa dator + skärm för 3300 via frakt
Permalänk

3500kr för paketet om allt är i gott skick, bor i Kungälv, hämtas.

Permalänk
Medlem

köper gärna skärm, hårddisk osv

Permalänk
Medlem

3600 för allt +hämtning om ingen röker i hushållet (in or out)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Nytt bud: 3 700 kr Hämtas
Permalänk
Medlem

Tjena! Är detta fortfarande till salu?

Permalänk

Drar tillbaka min bud!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Rosa:

Hej och tack för svar,

Hej finns den kvar? Skicka gärna pm!

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Skrivet av crazysanta:

Hej finns den kvar? Skicka gärna pm!

Tråden är stendöd, gav ett bud på 4500kr för paketet för ett tag sedan, inget svar!

Permalänk

Kvar

Kvar?