Sonos ber om ursäkt för kritiserad uppdatering

Permalänk
Rekordmedlem

Det låter som om dom bör upprepa "Recycle mode" för att reta upp sina lurade köpare ännu mer.
Sonos har hela tiden prioriterat yta före funktion och kommer aldrig att tillverka seriös ljudutrustning eller bry sig om sina kunder.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jolu:

Kommer inte köpa fler sonos förrän de stöder chromecast. Förstår inte vad appen ska vara till förutom konfiguration. Varför skulle jag vilja lyssna på den överhuvudtaget när varje tjänst har en egen bättre app? Även för egna filer har jag bättre appar. Samtidigt kan jag inte ens kör chromecast ifrån youtube (Android). Känns som deras koncept är helt ur led med tiden.

Vilken app använder du för att spela lokala filer?

Jag kör mestadels filer som ligger på mitt nätverk. Helt absurt att de släppte en app som inte stödde att spela mer än en låt i taget. Och fortfarande har de inte stöd för att editera kön.
Men största problemet nu tycker jag är instabilitet, efter en en uppdatering slutade min roam fungera, sen FW som gjorde att den gamla appen inte gick att använd. Plötsligt dränerar appen massa batheri mm...

Visa signatur

Tack, ni svenska vakttorn. Med plutonium tvingar vi dansken på knä. -Riket
BET KINDCHEN BET, MORGEN KOMMT DER SCHWED [German lullaby]