SweClockers drop!

Kraftfull 16” laptop, 4080, 240hz - MSI vector GP68 HX13VH

Permalänk

Kraftfull 16” laptop, 4080, 240hz - MSI vector GP68 HX13VH

Hej,

Jag säljer min gaming laptop MSI Vector GP68 HX 13 HX. Inköpt i början av maj så den är som i nyskick. Jag har vart otroligt nöjd med den. I spel och 3D applikationer har 4080:n verkligen levererat. i9:n är super snabb och 16” skärmen på 240 hz och QHD+ skojar man inte bort. Stilren är den också i sin space grey kostym.

Jag säljer besten för att jag ska satsa på min stationära så denna är ute först till kvarn. Kvitto finns.

Nypris ligger på ca 30 000 i dagsläget.

Specs:

Intel® Core™ i9-13950HX
NVIDIA GeForce RTX 4080 12 GB
16 GB RAM, 1 TB M.2 NVMe SSD
16" QHD+ (2560 x 1600), IPS-panel
240 Hz uppdateringsfrekvens, 100 % DCI-P3
Cooler Boost 5
SteelSeries-tangentbord med enskilt RGB-upplysta knappar
Wi-Fi 6E, Thunderbolt 4

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Gaminglaptops har notoriskt dåligt andrahandsvärde generellt.
Tror du har svårt att hitta någon som kan tänka sig att betala 25K för något som kostade 30K nytt för ett par månader sedan.
Jag tror det bästa vore att få igång en budgivning med låg start och hoppas på 15-17K.

Permalänk
Medlem

Bjuder 12k och hämtar idag

Permalänk
Medlem

13k kr, hämtar

Permalänk

Priset ligger nu på 19 999 kr.

Permalänk
Skrivet av ehskha:

13k kr, hämtar

Tack för erbjudandet! Jag har nu sänkt priset till 19 990.

Permalänk
Skrivet av Remuz:

Bjuder 12k och hämtar idag

Tack för ditt intresse! Jag har sänkt priset till 19 999.

Permalänk
Medlem

Jag har svårt att fixa fram mera kontanter. Finns det nåt annat du vill ha som jag kan lägga imellan? Hörlurar? Tangentbord? Legion laptop med 3060? Gamingbord? Hör av dig så vi säkert fixa ihop nåt

Permalänk
Skrivet av ehskha:

Jag har svårt att fixa fram mera kontanter. Finns det nåt annat du vill ha som jag kan lägga imellan? Hörlurar? Tangentbord? Legion laptop med 3060? Gamingbord? Hör av dig så vi säkert fixa ihop nåt

Förstår helt! Tack för erbjudandet men är inte ute efter något. Vi får se hur det går närmsta dagarna om någon nappar annars går priset ner. Eventuellt en auktion i slutändan.

Permalänk
Skrivet av bimbim:

Gaminglaptops har notoriskt dåligt andrahandsvärde generellt.
Tror du har svårt att hitta någon som kan tänka sig att betala 25K för något som kostade 30K nytt för ett par månader sedan.
Jag tror det bästa vore att få igång en budgivning med låg start och hoppas på 15-17K.

Jag förstår! Tack för information. Jag har inte stenkoll på andrahandsmarknaden när det kommer till laptops. Priset ligger nu på 19 999 kr.

En auktion är inte ett dumt alternativ. Vi får se hur det utvecklar sig.

Permalänk
Medlem

Bjuder 15k kr, och hämtar.