Asus Z790-I GAMING (mini-ITX, LGA1700)

Permalänk
Medlem

Asus Z790-I GAMING (mini-ITX, LGA1700)

Asus Z790-I GAMING:
Flesta tillbehör är helt oöppnade/oanvända. Ingår dessutom en extra thermal pad för montering av m.2 SSD.

Kan mötas upp i Stockholm. Kan även skickas men möte/avhämtning är föredraget.

Bud ej bindande

Säljer även Kingston Fury Beast 2x16GB (32GB), 6000MT/s, CL36, DDR5 (se min andra annons).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr + frakt börjar jag med :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

🗄️: Jonsbo T6 Black . . . . . . . . . . . . . . . . .🔌: Seasonic Focus GX 750W ATX 3.1 . . . . . . . . . . . . . .
🏬: ASUS ROG Strix Z790-I Gaming . . . . 🎞️: G.Skill Ripjaws S5 64GB 5600MHz CL28. . . . . . . . .
🔲: Intel Core i7 14700K . . . . . . . . . . . . . .❄️: Noctua NH-D15 Chromax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
💾: M.2 Samsung 990 PRO 2 TB . . . . . . .💾: M.2 Samsung 980 PRO 2 TB. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
🏴: PNY RTX A4000 . . . . . . . . . . . . . . . . .🖥️: Dell 34" UltraSharp U3421WE 21:9 Curved USB-C.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Vart i Stockholm?

Finns att hämta på Södermalm, men kan även mötas upp om inte allt för långt 👍

Skrivet av GreenKeg:

1 500 kr + frakt börjar jag med

Noterat!

Permalänk
Medlem

Budgivningen stänger på lördag kl. 23:59

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 600 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr +frakt
Visa signatur

🗄️: Jonsbo T6 Black . . . . . . . . . . . . . . . . .🔌: Seasonic Focus GX 750W ATX 3.1 . . . . . . . . . . . . . .
🏬: ASUS ROG Strix Z790-I Gaming . . . . 🎞️: G.Skill Ripjaws S5 64GB 5600MHz CL28. . . . . . . . .
🔲: Intel Core i7 14700K . . . . . . . . . . . . . .❄️: Noctua NH-D15 Chromax . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
💾: M.2 Samsung 990 PRO 2 TB . . . . . . .💾: M.2 Samsung 980 PRO 2 TB. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
🏴: PNY RTX A4000 . . . . . . . . . . . . . . . . .🖥️: Dell 34" UltraSharp U3421WE 21:9 Curved USB-C.

Permalänk
Medlem

Somnade igår, såg inte att det gick till midnatt. Hade budat över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliott:

Somnade igår, såg inte att det gick till midnatt. Hade budat över.

Dåligt av mig, borde skrivit avslut från början i själva annonsen. Tack för att du deltog i alla fall 👍

Permalänk
Medlem

@GreenKeg Grattis till affär

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad