SweClockers drop!

NY MSI Cyborg 15 A13VF | RTX 4060 |Nypris 16000 kr

Permalänk

NY MSI Cyborg 15 A13VF | RTX 4060 |Nypris 16000 kr

Amazonfyndade denna så den säljes helt ny i förpackning. Finns möjlighet att hämta upp i både Örebro och Stockholm då jag veckopendlar.

Datorn har ett tyskt tangentbord men det går såklart att ändra i inställningarna. Den har operativsystemet FreeDOS installerat just nu men vid önskemål kan jag se till att ordna windows 11 för 500 kr extra.

Det är denna modell: https://www.dustinhome.se/product/5020019468/cyborg-15-a13vf och den säljes självklart med kvitto.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

"Den har även inget operativsystem installerat just nu men vid önskemål kan jag se till att ordna det för 500 kr extra"

En helt ny laptop kommer utan OS och köparen behöver lägga ut 500kr för att få ett installerat? 🧙‍♂️

Permalänk
Skrivet av jensvo:

"Den har även inget operativsystem installerat just nu men vid önskemål kan jag se till att ordna det för 500 kr extra"

En helt ny laptop kommer utan OS och köparen behöver lägga ut 500kr för att få ett installerat? 🧙‍♂️

Alternativet hade varit att installera det och lägga ut den för 11000 kronor? Nu ges möjligheten för den som vill göra det själv att ordna med det och få datorn billigare istället. Ser inte riktigt felet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behöverhjälp:

Alternativet hade varit att installera det och lägga ut den för 11000 kronor? Nu ges möjligheten för den som vill göra det själv att ordna med det och få datorn billigare istället. Ser inte riktigt felet

Kan tänka mig att det mer är faktumet att en helt ny dator inte har en OS installerat som han reagerar på. Hur kommer detta sig?

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

Kan tänka mig att det mer är faktumet att en helt ny dator inte har en OS installerat som han reagerar på. Hur kommer detta sig?

Inte jag som tillverkat datorn så ingen aning. Förvisso lite felaktigt att säga inget operativsystem, den har FreeDOS installerat men det är det nog inte så många som vill ha men ändrar i inlägget!

Permalänk

I min MSI Cyborg 15 A12VE-024NEU följer Win 11 med i BIOS. Kan kanske vara så att det gör det i denna också fast FreeDOS är installerat?

Permalänk
Medlem

Bjuder 6500kr och hämtar (utan OS).

Permalänk

Ni som ifrågasätter frånvaron av Windows kan titta här på en liknande modell på MSIs hemsida, där ser man att det finns olika varianter varav några kommer med Free DOS och utan Windows.

https://de.msi.com/Laptop/Cyborg-15-A12VX/shopnow

Permalänk
Medlem

Har en likadan dator (skriver inlägget på den). För den ovane så kan det vara lite knöligt att få in windows på den, kan därför rekommendera att dega de extra 500kr som säljaren begär för att installera Windows.

Permalänk
Medlem

Bjuder 7000 plus frakt som den är

Permalänk

Kan tänka mig att sälja för 7500 + frakt