Spider-Man 2 släpps på PC den 30 januari

Permalänk
Melding Plague

Spider-Man 2 släpps på PC den 30 januari

Du måste ha ett Playstation Network-konto för att kunna spela.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

1. Köp spelet, ladda hem en fix som tar bort kravet för ett Playstation Network-konto. Spela o var glad.

Finns den inte??

2. Köp spelet när crack finns och spela fri från både steam och Playstation Network-konto. Spela o var glad.

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Samsung Odyssey Neo G8 4K 240Hz. MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Blir köp efter den sedvanliga väntan på buggstädning och prissänkning.

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Det var en liten exklusiv tid den hade på PS5 då.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVclocker:

Det var en liten exklusiv tid den hade på PS5 då.

Sony behöver pengarna

Permalänk

Tack ändå.

Visa signatur

CPU:Intel i9 9900k RAM:16gb Corsair 3200mhz GPU: Msi RTX 2070 Armor MB: MSI z390-A PRO SSD: Adata sp900 256gb HDD: WD red 3tb(lagring), Toshiba 2tb(mer lagring) Chassi: Fractal design define R2 XL PSU: Corsair RM650 CPU Kylning: Noctua NH-D15

Permalänk
Medlem

Nice...nu den eviga frågan, när kommer Bloodborne till PC?

Permalänk
Medlem

Kanske köper det på -75% rea om några år men tvek om ens det. Helt klart nedgradering från ettan.

Visa signatur

Core i9 12900K | RTX 3090 FE | Odyssey G80SD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

1. Köp spelet, ladda hem en fix som tar bort kravet för ett Playstation Network-konto. Spela o var glad.

Finns den inte??

2. Köp spelet när crack finns och spela fri från både steam och Playstation Network-konto. Spela o var glad.

Kanske en dum fråga, men vad är det för problem som kravet på ett playstationkonto skapar? Är det inte bara en inloggning vid spelstart så är det klart?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magnus303:

Kanske en dum fråga, men vad är det för problem som kravet på ett playstationkonto skapar? Är det inte bara en inloggning vid spelstart så är det klart?

Jag ska inte behöva betala med min personliga information efter att ha betalat pengar för spelet.

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen 5600x | RAM: G.Skill 32GB 3200 MHz Ripjaws V | GPU: Powercolor RX 6800 | Mobo:ASUS ROG STRIX B550-F Gaming | Systemlagring: WD Black SN750 1TB | Nätagg: Fractal Design Ion+ Platinum 660W | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 120mm | Chassi: Cooltek W2 | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magnus303:

Vad @Bmannu skrev ovan samt att i en del länder så funkar det inte att skapa ett playstationkonto.

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Samsung Odyssey Neo G8 4K 240Hz. MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Det här spelet var en riktig våt fjärt efter att ha spelat första Spider-Man och Miles Morales

Redan första spelet var så pass repetivt att jag var helt less på upplevelsen när jag var klar. Spelade igenom DLCn vid ett senare tillfälle och Miles Morales ett par år efter det. Storyn i dessa blev successivt sämre och själva gameplayen blev tröttsam och unken.

Tvåan har den sämsta storyn hittills och själva spelet är en repetition av ettan/DLC/Miles och väldigt utdraget. Att Insomniac basunerade ut att den största användningen av kraftfullare hårdvara var att de kunde ha mer folk på gatorna vilket har noll inverkan på den faktiska upplevelsen säger rätt mycket om att det är ett spel utan innovation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boggus:

Det här spelet var en riktig våt fjärt efter att ha spelat första Spider-Man och Miles Morales

Redan första spelet var så pass repetivt att jag var helt less på upplevelsen när jag var klar. Spelade igenom DLCn vid ett senare tillfälle och Miles Morales ett par år efter det. Storyn i dessa blev successivt sämre och själva gameplayen blev tröttsam och unken.

Tvåan har den sämsta storyn hittills och själva spelet är en repetition av ettan/DLC/Miles och väldigt utdraget. Att Insomniac basunerade ut att den största användningen av kraftfullare hårdvara var att de kunde ha mer folk på gatorna vilket har noll inverkan på den faktiska upplevelsen säger rätt mycket om att det är ett spel utan innovation.

Helt min uppfattning också angående ettan. Alldeles för mycket side-content, ungefär som alla open world spel.

Tycker t.ex. Robocop Rogue City är bättre, hyggligt linjärt men ändå lite öppet ibland. Väldigt enkla små sides som inte är speciellt repetitiva.

Visa signatur

- 5090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boggus:

Håller absolut inte med. Repetion är en täckmantel för att man av andra anledningar inte gillar spelet. Alla spel är mer eller mindre repetitiva, det handlar om att göra det på ett bra sätt som känns intressant. Jag personligen tycker att Spider Man 2 är fantastiskt. Det är mer av samma sak. Men det är väl det som är poängen?