27" 1080p 60hz skärm med trasig backlight

Permalänk
Medlem

27" 1080p 60hz skärm med trasig backlight

Hej,

Igår dog min ca 10 år gamla skärms backlight. Jag har ingen lust att ens försöka mig på att laga den men tänkte att det garanterat är någon som vill försöka sig på det här.

Skärmen är en 27" ASUS VS278H 1080p 60hz

Skärmen har använts nästan varje dag i flera timmar i ca 9 år. Inte konstigt att den gick sönder, men det verkar också bara vara backlighten. Man kan alltså se allt på skärmen om man använder en ficklampa eller liknande och lyser på skärmen.

Skärmen kommer i originallådan med tillbehör.

Hämtas endast

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tar den gärna

Permalänk
Medlem
Skrivet av AmatörArduino:

Jag tar den gärna

Jag skickar PM!

Permalänk

Jag får dra tillbaka mitt intresse och lämnar skärmen till andra intresserade spekulanter. Sorry TS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AmatörArduino:

Jag får dra tillbaka mitt intresse och lämnar skärmen till andra intresserade spekulanter. Sorry TS!

Du nappar direkt och drar dig ut med ett identiskt meddelande som användaren Choppe, med en identisk procedur för nästintill samma annons. Varför?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skrivet av Dreijer:

Du nappar direkt och drar dig ut med ett identiskt meddelande som användaren Choppe, med en identisk procedur för nästintill samma annons. Varför?

Hade tänkt åka upp mot Jönköping under nästa vecka, så det hade varit perfekt ifall det skulle gå att plocka den när jag ändå har vägarna förbi. Tänkte att TS bodde runt centrala Jönköping eller någonstans nära E4:an. Visade dock sig att TS bodde i Månsarp och hinner nog inte med att ta den omvägen/få det att bli värt "besväret".

Var okreativt av mig att använda Choppes satser, men tyckte om meningsbyggnaden

Har förvisso inget behov av varken retro CPU eller RAM, men ibland kan det vara intressant att ta en titt, bara för att, och bra var väl det, jag fick lära mig ett annat sätt att uttrycka mig än exempelvis "jag låter någon annan ta skärmen"

Hoppas i alla fall jag besvarade din fråga