LG lanserar 480 Hz OLED‑skärm för spelare

Permalänk
Skrivet av pskjonte:

Dessa jävla priser

Vill gärna ha en OLED men tycker det är åt skogen med priserna.
Kanske om ett år (sa jag i fjol med...)

I hear ya!

Skrivet av ZaaphodBleebronx:

Väntar på nya skärmar på CES , 32" 4k och lägre pris

Ge oss qdoled, det räcker med 4k upplösning, räcker med hertz, , räcker med 32" VI VILL HA LÄGRE PRIS! Och förstås bra textbehandling med rgb-struktur oxå

Visa signatur

"Dedicated to all future pioneers..."

Permalänk
Medlem

Vad är grejen med att nästan inga gaming-skärmar får USB-C-ingång? Vill de inte underlätta smidig dockning av Steam Deck / ROG Ally / Gaming laptops?

Permalänk
Skrivet av s0sdaf:

Vad är grejen med att nästan inga gaming-skärmar får USB-C-ingång? Vill de inte underlätta smidig dockning av Steam Deck / ROG Ally / Gaming laptops?

Anledningen till att jag skickade tillbaka Samsung g60 mot en asus xg27acdng 💪

Permalänk
Medlem
Skrivet av pskjonte:

Dessa jävla priser

Vill gärna ha en OLED men tycker det är åt skogen med priserna.
Kanske om ett år (sa jag i fjol med...)

Har ju kommit ner rejält i pris sen för några år sen iaf. Jag slog till på 2st av denna typ nyss: Riktigt bra BF deal
https://www.komplett.se/product/1307471/gaming/spelutrustning...

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Du har inte en OLED skärm då.

Och?

Permalänk
Medlem

Har LG’s 240hz oled och jag kan säga att jag märker ingen skillnad mellan 120 och 240. Allt utöver 80fps är silkeslent i mina gamla gubbögon iallafall.

Visa signatur

"GET STRONG OR GET BENT!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av katerina:

Mindre risk att bränna in en bakgrundsbelyst panel än en emissiv när man krämar på med ljusstyrka antar jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Mindre risk att bränna in en bakgrundsbelyst panel än en emissiv när man krämar på med ljusstyrka antar jag

Precis! Helt rätt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost X-9:

I hear ya!

Ge oss qdoled, det räcker med 4k upplösning, räcker med hertz, , räcker med 32" VI VILL HA LÄGRE PRIS! Och förstås bra textbehandling med rgb-struktur oxå

nä, jag vill ha hög ppi, 32" med 8k hade inte varit fel men så klart måste den ha över 500hz uppdaterings frekvens.

sen inga bandingar elelr dirty gray eller vrr flimmer, tack

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx