Behöver hjälp av forumet..Har fått tre st gamla ipad 5th gen från ett flyktingboende som troligen legat och skräpat några år nu...dessa är nu låsta till de tre användare som hade dessa under en period. Har googlat ihjäl mig på diverse jailbreaks men lyckas tusan inte.
Det ser ut så här när man startar upp dom:
Nån som lyckats fabriksåterställa eller jailbreakat likande? PM'a mig isåfall
Det är mig veterligen rätt kört. Möjligtvis att Apple kan, mot uppvisande av originalkvitto, låsa upp dem, har hört om det på online-forum. Det som också skall gå tror jag är att den inloggad går in på sitt iCloud-konto och tar bort iPaden därifrån.
Men ja, annars kört. Det är konstruerat som det är för att närmast omöjliggöra någon poäng i att stjäla Applegrejer och där gör det sitt jobb väl.
Äsch..ja du har säkert rätt men jag tycker att man borde hittat en väg runt detta!
Hittade ett jailbreak program som jag kan köra windows där den påbörjar en break men det händer liksom ingenting, den vill inte ta den så att säga.
Äsch..ja du har säkert rätt men jag tycker att man borde hittat en väg runt detta!
Hittade ett jailbreak program som jag kan köra windows där den påbörjar en break men det händer liksom ingenting, den vill inte ta den så att säga.
Det finns ett fåtal företag/myndigheter (NSO Group, Celebrite etc) som har lyckats med bedriften men mig veterligen finns det inget verktyg till hands för vanliga Svensson.
okej! Vilken besvikelse..och slöseri med fina plattor. Får ge apple cred iaf då dom verkligen lyckats kryptera så att säga.
Ska försöka leta vidare efter hacks!