Permalänk
Medlem

Köpes: premium fläktar

Är på jakt efter ett antal premium 120mm fläktar typ Noctua Chromax, Be Quiet Silent Wings PRO 4, Phanteks T30 eller liknande. Behöver ett gäng så har du några så skicka PM med antal och pris.

Krav är PWM och att de är svarta. Är de extra bra för radiatorer så är det ett plus.
Jag är inte intresserad utav Arctics fläktar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det akut behov av fläktar?

Eventuellt byter jag chassi samt alla mina Corsair fläktar.
Både 140mm och 120mm. Alla svarta/rgb med hubs.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Är det akut behov av fläktar?

Eventuellt byter jag chassi samt alla mina Corsair fläktar.
Både 140mm och 120mm. Alla svarta/rgb med hubs.

Nja ingen direkt stress, jag har fläktar just nu men jag är inte nöjd med de. De ska sitta utom synhåll på radiatorer så är inte i behov av rgb

Permalänk

Om dom måste vara svarta så bör du inte titta efter Phanteks T-30 , dom är gråa 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av JBergelin:

Om dom måste vara svarta så bör du inte titta efter Phanteks T-30 , dom är gråa 😎

Ingen fara, de ska sitta bakom ett svart galler så det borde lösa sig, det hade varit värre om det var noctuas bajsbruna fläktar

Permalänk
Medlem

Seasonic MagFlow 3-pack
Seasonic MagFlow 3 st
helt nya
300 kr st
https://www.inet.se/produkt/6905576/seasonic-magflow-3-pack

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad