Vårrensning Möss/Tangentbord/Musmattor/Övrigt

Permalänk

250 elgato

Permalänk
Medlem

Lägger bud på WL Mouse Sword 501:-

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snyft:

Lägger bud på WL Mouse Sword 501:-

Tänker att vi åtminstone kör 50kr höjningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ewce:

Tänker att vi åtminstone kör 50kr höjningar.

Absolut kör på det.

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem

Tja chefen, jag finns!😂 nä men förstår att det år mycket som skrivs och att hålla reda på men återkom när du har tid med det vi kom överens om!;)

Allt gott!

Permalänk
Medlem

Fick tyvärr förhinder på kvällskvisten. Kommer att meddela buden jag godkänner via PM imorgon runt 11-13. Ber om ursäkt för fördröjning.

Permalänk
Medlem

Driven ska vara uppdaterad dock.

Permalänk
Skrivet av Sydsvensken:

600 för Viper pro. Färg spelar ingen roll. (Föredrar svart)
Elgato 100 sedan tidigare
+F

Mitt senaste är 250 på elgato som är i driven.

Permalänk
Medlem

Vancer x Arbiter Akitsu kolfiber 650:-

Permalänk
Medlem

Vad är en rimlig mängd för Superglide musmattan och vilken modell är det? ser nämligen 2 styckna XXL varianter online

Permalänk
Medlem
Skrivet av MayoLayo:

Vad är en rimlig mängd för Superglide musmattan och vilken modell är det? ser nämligen 2 styckna XXL varianter online

Det är den första versionen. Har ett bud på Atlantis + den för 1150. Har även ett bud på 500kr för Lamzu Mini

Permalänk
Medlem

Okej folket! Ser ut som att buden har svalnat lite så jag kommer kontakta alla vars bud jag är nöjd med och sedan stryka de raderna från listan.

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi Stockholm något eller är det frakt som gäller? Är intresserad av Deathadder V3 Pro (skick?), Bose QC SE och Elgato Facecam MK2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fika:

Har du vägarna förbi Stockholm något eller är det frakt som gäller? Är intresserad av Deathadder V3 Pro (skick?), Bose QC SE och Elgato Facecam MK2.

Har 2 andra som är sugna på DAV3an men jag har absolut vägarna förbi Stockholm, vad tänkte du för pris?
Finns en Google drive som listar högsta buden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av azizbek:

Viper pro 500kr + frakt. Den svarta.

Skrivet av Ismaboii:

Razer Viper V3 Pro - 550kr + frakt

Då det är så nära mellan dessa bud tänker jag att ni får lägga ett avslutande bud, annars kör vi på 550kr till Isma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ewce:

Då det är så nära mellan dessa bud tänker jag att ni får lägga ett avslutande bud, annars kör vi på 550kr till Isma.

600kr + frakt isf 😁 för den varianten som finns kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ewce:

Har 2 andra som är sugna på DAV3an men jag har absolut vägarna förbi Stockholm, vad tänkte du för pris?
Finns en Google drive som listar högsta buden.

Tänkte mig 2000kr för hela paketet (givet att skicket är väldigt gott för musen) men såg nu i dokumentet du länkat att du får ut mer av att sälja per styck. Om du vill bli av med de tre smidigt så är jag här, all respekt för att maximera vinst.

Permalänk
Medlem

Är det någon i denna tråden som fått svar sen de swishat pengarna för grejerna ni budat hem?

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz 32GB | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Ducky Aura MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kawkstege:

Är det någon i denna tråden som fått svar sen de swishat pengarna för grejerna ni budat hem?

Nope int ännu

Permalänk
Medlem

Men de kommer nog

Permalänk
Medlem
Skrivet av kawkstege:

Köpt av honom tidigare. Inga problem då utan trevlig och snabb

Permalänk
Medlem

Skull precis skriva de att han har ju haft massa annonser tidigare utan problem så 😊

Permalänk
Medlem

Hej folket! Jag ber om ursäkt om jag varit dålig på att svara. Livet ni vet.. jag tänkte skicka grejerna igår men hade inte paket till allihop. Ungefär 70% står redan packat och märkt i kartonger. Tänkte också att PostNord inte skickar förens måndag morgon ändå men jag borde givetvis sagt detta till er och inte bara haft tankarna i huvudet själv. Det är ingen fara, jag är ingen scammer

Permalänk
Medlem

Ingen fara alls 😊 aldrig tror att du skull va de heller för då har du int vart på forumet i över 11 år så med flera annonser

Permalänk
Medlem

Ta din tid, det är inte lätt när 7 tusen paket ska skickas😄

Permalänk
Medlem

300kr + frakt för elgato facecam mk2

Permalänk
Medlem

Hej igen gänget. Jag skulle nyss gå ner till lokala ombudet med en STOR säck paket, då visar det sig att de inte kör med PostNord. Paketen skickas 16:20 SHARP. Jag ber så mycket om ursäkt för detta strul, finns förklaringar men inget jag vill dela med mig på ett forum. Tack för tålamodet.

Permalänk
Medlem

Inget att be om ursäkt för, men uppskattar återkopplingen!

Permalänk
Medlem

Hur lugnt som helst! Inget o be om ursäkt för eller ens ska behöva göra de för den delen!

Permalänk
Medlem

Update: körde iväg till Ica och droppade av i princip alla paket. De paket som inte skickades är Starfield IEM, EGG KB65HE, WLMouse Svart, Ducky. Detta var för att jag inte trodde lådorna skulle kosta 175kr styck för dessa paket. Fixar låda och skickar dessa senare idag. Sorry för strul.