Uppgraderingspaket, i9 9900K + Z390M + 32 GB RAM

Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket, i9 9900K + Z390M + 32 GB RAM

TL;DR:
CPU: i9 9900K
MOBO: MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC (WIFI)
RAM: Corsair Vengeance 32GB (3200 mhz)

Avhämtning eller frakt, ligger färdigt i ett paket, redo för leverans.
Fri budgivning, med rätt att neka.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Efter uppgradering här hemma, så testar jag en annons på ett trevligt paket. Tog en bild innan paketet monterades ur chassit. För fler bilder, gå in på länkarna ovanför.

Detta paket består av processorn i9 9900K, som utpresterade de flesta processorer vid lansering. Även om det har gått några år, så är detta fortfarande en mycket kompetent processor. Moderkortet är av mATX-modell, vilket innebär att det är något kortare än ett vanligt ATX. Det har två stycken M2 platser och WIFI. Det 2 antennerna ingår, men upplever att den ena glappar lite i sitt fäste, men funkar självklart. RAM-minnen är 4 till antalet, på totalt 32 GB ihop på 3200mhz och CL16. Processorkylare ingår inte.

Använd gärna budfunktionen i annonsen. Kör helst med öppna kort för alla intresserade.
Både köpt och sålt en del här på marknaden.

Sätter ingen sluttid på budgivningen nu, men närmar sig budgivningen runt 3000 kr så går jag ut med en eventuell sluttid. Men skulle buden enligt mig, bli för låga, så kommer jag behålla paketet och bygga en serverdator av detta istället.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 2 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr
Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 2 200 kr + frakt
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Nytt bud: 2 300 kr
Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 2 400 kr + frakt
Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 2 600 kr + frakt
Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 2 700 kr + frakt
Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 2 800 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av Obelixswe:

2 800 kr + frakt

Detta är det ledande budet just nu. Tänker inte dra ut på affären mer än nödvändigt, så låter annonsen ligga till imorgon eftermiddag.
Kommer då att skriva ut här, när budgivningen är avslutad och påbörjar dialog med högsta budgivaren.
Målet är att ha klart affären senast imorgon kväll och lösa hämtning eller skicka paketet under fredagen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 900 kr Plus frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av macintoy:

2 900 kr Plus frakt

Eftermiddagen har passerat i sin helhet och jag stänger nu budgivningen.
Det är @macintoy som vinnare och jag kontaktar dig via PM.
Annonsen avslutas när affären är klar.

Tack alla inblandade för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad