Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av rolx213:

Det är fel stavmixer du har länkat, Har funnits för 299kr innan.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2762497

Märkte att det redan hade uppdaterats av mod men tack för det!

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Produkt: Bosch Professionell borrskruvdragare + batterier + ett gratis verktyg
Länk: https://www.bauhaus.se/borrskruvdragare-bosch-professional-gs...
Kategori: Verktyg

Här får man ett verktyg på köpet, tryck på "100% på utvalda tillbehör" så kan man välja antingen en tigersåg, cirkelsåg eller slagskruvdragare. Valde en cirkelsåg, värde 3k.
Bosch har även kampanj på hemsidan där man registrerar köpet och får ytterligare ett batteri.

Börjar ta slut i webblager men har man nära till ett Bauhaus kan man välja Hämta i butik och göra årets verktygsfynd

Med extra 4 Ah batteri man kan få om man registrerar köpet så blir det onekligen en bra deal. Normalt så brukar bundles med flera verktyg komma med få batterier, så att man ändå måste köpa fler efteråt, men i det här fallet så får man ändå tre batterier.

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Med extra 4 Ah batteri man kan få om man registrerar köpet så blir det onekligen en bra deal. Normalt så brukar bundles med flera verktyg komma med få batterier, så att man ändå måste köpa fler efteråt, men i det här fallet så får man ändå tre batterier.

Stämmer det att man även får batteriet med till det här paketet? Tycker att det ser ut som om det bara gäller deras trädgårdsprodukter?

Permalänk
Skrivet av snapoutofit:

Stämmer det att man även får batteriet med till det här paketet? Tycker att det ser ut som om det bara gäller deras trädgårdsprodukter?

"Kan jag köpa vilket 18V-verktyg som helst om jag vill utnyttja denna PRO Deal?
För att ta del av denna PRO Deal, ska du köpa Bosch Professional 18V-elverktyg, trädgårdsredskap, mätinstrument, både verktyg eller verktygssatser, startsatser, batterier eller laddare för över 2 290 SEK (exkl. moms). Du kan då hämta ut ett GBA 18V 4,0Ah-batteri på köpet, och handlar du för över 4 010 SEK (exkl. moms) kan du hämta ut ett ProCORE18V 5,5Ah-batteri på köpet. "

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Bosch priserna är synnerligen uppblåsta för att framställa en bra deal

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Här får man ett verktyg på köpet, tryck på "100% på utvalda tillbehör" så kan man välja antingen en tigersåg, cirkelsåg eller slagskruvdragare. Valde en cirkelsåg, värde 3k.
Bosch har även kampanj på hemsidan där man registrerar köpet och får ytterligare ett batteri.

Börjar ta slut i webblager men har man nära till ett Bauhaus kan man välja Hämta i butik och göra årets verktygsfynd

Stort tack för tipset. Blev en tigersåg för mig. Perfekt då jag har en gammal soffa jag behöver såga upp.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av ar95:

Var också sugen på att beställa men såg attt folk säger i recensionerna att Refill patronerna är svåra att hitta, men är det inte dom här?
https://www.clasohlson.com/se/SodaStream-Quick-Connect-kolsyr...

De där patronerna hittar du överallt - inga problem. Jag brukar gå till Elgiganten.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D | Asus Strix X670E-F | G.Skill DDR5 64GB 6000MT/s CL30 | RTX 5090 TUF OC | Sound Blaster AE-7 | WD SN850x 4+2TB | Corsair HX1500i | NZXT H7 Flow | Logitech G915 TKL | G502 X Lightspeed | Asus PG32UCDM | Logitech Z-5500 | Epos H6Pro | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ar95:

Var också sugen på att beställa men såg attt folk säger i recensionerna att Refill patronerna är svåra att hitta, men är det inte dom här?

De med sodastreams egna snabbkoppling har inte samma tillgänglighet, men absolut inte svårt att hitta. Men i längden är det billigare att köpa en annan apparat med den ”gamla” skruvkopplingen, då kan du byta patroner var som helst för 20-30 kr istället för sodastreams för 80. Uselt att de bytte koppling, bara ett sätt att tvinga folk köpa deras original-gas för överpris. Annars får man köpa en adapter.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av ar95:

Skrivarupplägget alltså. Billig skrivare som engångskostnad och sen dyr återkommande kostnad för bläck

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon85:

Bosch priserna är synnerligen uppblåsta för att framställa en bra deal

Det håller jag verkligen inte med om.
https://www.pricerunner.se/pl/1258-5113894/Borrmaskiner-Skruv... Hornbach verkar ha något vettigt erbjudande på skruvdragaren annars är det 3k som gäller, notera dock att detta paket har 4.0Ah batterier istället för 5.0Ah som den på Bauhaus är.
https://www.pricerunner.se/pl/1260-3203797460/Elsaagar/Bosch-...
Amazon har ett bra erbjudande på denna (vilket de ofta har på Bosch) men i övrigt ser det ut att ligga kring 3k för denna också.

Två vettiga bosch blå elverktyg och tre batterier (2st 5.0Ah, 1st 4.0Ah) för totalt 3k är en deal av sällan skådad karaktär. Jag slog till. Lite trist att man inte kan använda en skena på just den cirkelsågen bara.

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av Skyclaw:

Det håller jag verkligen inte med om.
https://www.pricerunner.se/pl/1258-5113894/Borrmaskiner-Skruv... Hornbach verkar ha något vettigt erbjudande på skruvdragaren annars är det 3k som gäller, notera dock att detta paket har 4.0Ah batterier istället för 5.0Ah som den på Bauhaus är.
https://www.pricerunner.se/pl/1260-3203797460/Elsaagar/Bosch-...
Amazon har ett bra erbjudande på denna (vilket de ofta har på Bosch) men i övrigt ser det ut att ligga kring 3k för denna också.

Två vettiga bosch blå elverktyg och tre batterier (2st 5.0Ah, 1st 4.0Ah) för totalt 3k är en deal av sällan skådad karaktär. Jag slog till. Lite trist att man inte kan använda en skena på just den cirkelsågen bara.

Vet inte om det finns adapter för just denna såg, men ska gå att anpassa denna för att passa:
https://www.amazon.se/Bosch-Accessories-Professional-Handh%C3...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FishyFish:

Ett tips är att köpa den på Bauhaus/Hornbach och sen prismatcha mot Jula.
Gjorde detta nyss på Bauhaus och fick den för 615kr!
Får räknas som ett grymt köp! 👌

Bauhaus Örebro hävdade att det inte var tillämpligt utifrån Jula Club pris, Bauhaus går som vanligt efter nya rekord att vara obegripligt usla i kundbemötande!

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Jäklar vad tigersågar, cirkelsågar och slagskruvdragare man snart kommer att kunna köpa på Blocket och Tradera!

Permalänk
Skrivet av Yorg:

Bauhaus Örebro hävdade att det inte var tillämpligt utifrån Jula Club pris, Bauhaus går som vanligt efter nya rekord att vara obegripligt usla i kundbemötande!

Det va inga problen att göra det i Malmö butiken.
Sjukt ett så stort företag inte har samma regler eller system gällande prismatchning!
Dock fick jag köpa varan till full pris, sen gå till retur / information och så fick jag tillbaka mellanskillnanden där.
Jag frågade inte säljarna i butik, kanske säljarna i butiken inte har riktigt koll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FishyFish:

Sjukt ett så stort företag inte har samma regler eller system gällande prismatchning!
Dock fick jag köpa varan till full pris, sen gå till retur / information och så fick jag tillbaka mellanskillnanden där.
Jag frågade inte säljarna i butik, kanske säljarna i butiken inte har riktigt koll?

Dom där reglerna är mer eller mindre godtyckliga från försäljarens tycke och tolkning som på alla andra kedjor som kör med prismatchining/garanti har man tur får man försäljare som är glad att få sälja produkter oavsett eller så får man de som hellre misster en kund än att sänka produkten med några kronor.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Tycker ändå Bauhaus är bra när det gäller kundbemötande, support och sådär. Har ringt/chattat och handlat en del.

Var med en kul grej dock, nyligen när jag skulle prismatcha var kassörskan väldigt bestämd att NetOnNet inte är en fysisk butik.
Hon visade mig text på deras webbsida att det är en "lagershop".
Jag visade en bild från butiken och förklarade att det är som en helt vanlig butik. Då gick hon med på det

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FishyFish:

Jag fick istället ta det direkt med deras kundtjänst-disk, det var där jag fick svaret att de inte matchade.

Men egentligen är jag ju inte förvånad, få butiker har överraskat mig så negativt som just Bauhaus. Okunniga, ovilliga till kundservice och rent löjliga ställningstaganden.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

Men egentligen är jag ju inte förvånad, få butiker har överraskat mig så negativt som just Bauhaus. Okunniga, ovilliga till kundservice och rent löjliga ställningstaganden.

För min del så var en av de där fläktarna för 100 kr defekt. De ville då häva köpet och jag fick bråka i fyra mail om att få 149 kr extra för ett täckningsköp. I "ren goodwill" valde de till slut att agera i enlighet med Konsumentköplagen.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS Prime 9070 XT 16GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem

Inser precis att jag numera finner 'övriga fynd' tråden mycket mer intressant än 'fyndtråden'... Köper hårdvara så sällan nuförtiden. Men en tigersåg och borrskruvdragare rikare, check på den.

mvh
gubbe?

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Inser precis att jag numera finner 'övriga fynd' tråden mycket mer intressant än 'fyndtråden'... Köper hårdvara så sällan nuförtiden. Men en tigersåg och borrskruvdragare rikare, check på den.

mvh
gubbe?

Som nybliven husägare hoppar jag alltid till lite när jag ser ett nytt inlägg i "Övriga fynd" numera än ett 5080 som fyndvara. pulsen ökar en gnutta iaf

Visa signatur

|| Ryzen 5900X || Asus Rog B550-f Strix || MSI 6800 XT || Ripjaws V 3600mhz-CL16 (b-die) || NOCTUA NH-U12A || NZXT C850W || WD Black SN750 1tb ||WD Black SN850 1tb || Crucial MX300 525gb || Seagate 3tb 7200rpm || LG 27GS95QE || LG 27GL850 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

mvh
gubbe?

Enig. Gjort flera fina fynd till främst verktygssamlingen senaste åren. Även jag slog till på samma paket.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

mvh
gubbe?

Skrivet av ErikDah:

Som nybliven husägare hoppar jag alltid till lite när jag ser ett nytt inlägg i "Övriga fynd" numera än ett 5080 som fyndvara. pulsen ökar en gnutta iaf

Skrivet av Waliant:

Enig. Gjort flera fina fynd till främst verktygssamlingen senaste åren. Även jag slog till på samma paket.

Det kallas vuxenpoäng …

Permalänk
Medlem
Skrivet av tuomi:

Du får även ett extra batteri om du registrerar köpet inom 30 dagar hos Bosch:
https://www.jula.se/varumarken/bosch-power-4-all/

Bosch är snabba vad gäller utskick av gratis batteri, ett 2.5Ah batteri skickades idag 23/5 från Tyskland via DPD > Postnord utlämningsställe, jag registrerade 699:- skruvdragaren den 19/5 via Bosch hemsida.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Skrivet av Murgatroyd:

Bosch är snabba vad gäller utskick av gratis batteri, ett 2.5Ah batteri skickades idag 23/5 från Tyskland via DPD > Postnord utlämningsställe, jag registrerade 699:- skruvdragaren den 19/5 via Bosch hemsida.

Köpte den 13maj och skickade in samma dag.
Inte hört något ifrån dom än, kunde ta 4 veckor stod det!
Underligt att du fick så snabbt.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Simcon:

Fyfan att jag verkar ha missat denna

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av LANberg:

Det kallas vuxenpoäng …

Det är ju tydligt att det är verktyg som behövs för att modda sitt chassi!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

Uppföljning av Lyca mobile -dealen

Skrivet av oshe:

Produkt: Lyca Fast Pris 120 GB (livstidsrabatt)
Länk: https://www.lycamobile.se/en/bundle/lyca-fast-pris-120gb-bf/
Kategori: Övrigt
Pris: 99kr

70% livstidsrabatt (99kr/mån) på kontantkort från Lyca Mobile (Telenors nät).

Jag har fått mitt SIM och därför gjorde jag en snabb jämförelse utan Wifi. Stockholm stad, utomhus med 5G-täckning.

Klicka för mer information

Telenor

Lyca mobile

Visa mer
Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Fyfan att jag verkar ha missat denna

Nu har du fått en ny chans Erbjudandet ligger uppe igen.

Visa signatur

Main: i7-14700 - 32GB DDR4 - 3060 ti - Seagate 510 2TB
unRAID: Xeon E5-2697 v2 - 32 GB DDR3 - Dell PERC H310 - 8x14TB

Permalänk

Köpte Bosch skruvdragare + cirkelsåg och enligt kvittot kostade dessa 2990kr ink moms vardera. Bosch rewards godkände då min claim på ProCORE18V 5,5Ah! Billigast på prisjakt ca 1400kr.

Galet bra deal för totalt 2990kr 🙂

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av FirstRodeo:

Köpte Bosch skruvdragare + cirkelsåg och enligt kvittot kostade dessa 2990kr ink moms vardera. Bosch rewards godkände då min claim på ProCORE18V 5,5Ah! Billigast på prisjakt ca 1400kr.

Galet bra deal för totalt 2990kr 🙂

Stod inte rabatten med på kvittot?