Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Samlingstråd - Avbrutna ordrar vid ’prisfel’

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

La en order på 9070xt för 40 min sedan, har nu fått orderbekräftelse.

Skumt med tanke på vi som la igår inte fått någon.

Permalänk
Medlem

Fick också orderbekräftelse nyss, syns även på mina sidor på komplett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

La en order på 9070xt för 40 min sedan, har nu fått orderbekräftelse.

Printscreen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seburi:

Fick också orderbekräftelse nyss, syns även på mina sidor på komplett.

När beställde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

När beställde du?

För typ 30 min sedan, så strax innan den togs bort från deras sida

Permalänk
Medlem
Skrivet av seburi:

För typ 30 min sedan, så strax innan den togs bort från deras sida

Arbetar dom från fel håll 🤣 beställde igår vid midnatt inte fått någon uppdatering.

Kanske är sommar personal

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Arbetar dom från fel håll 🤣 beställde igår vid midnatt inte fått någon uppdatering.

Hahah vem vet! Hoppas du får din orderbekräftelse också asap.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Kul om dom som beställde sist är dom som får korten...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Kanske varit systemet som kollapsade helt och därför de inte kunde ta bort produkten förrän nu. Och därför orderbekräftelser inte kom förrän de fick ordning på det. Svårt att se att någon kommer få hem ett grafikkort.

Permalänk
Medlem

Fick också en bekräftelse. Beställde 13:09, fick en bekräftelse vid 13:35, kanske konspirationen om omvänd ordning är sann.

Permalänk
Medlem

Jag beställde strax före 11, och har inte fått någon bekräftelse. Inget på mail heller.

Permalänk
Medlem

Som vanligt. Vad sägs om att INTE fylla tråden med diskussioner om orderbekräftelser...

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag fick orderbekräftelse nu, komplett verkar köra på

"Hej!

Tack för att du valde att beställa hos oss."

Permalänk
Medlem

Ajaj såg precis "Beställd, förväntas i lager (1 st). Du kommer att meddelas så snart varan har skickats."

Är det någon som fick sitt kort skickat?

Jag la min beställning 01/06/2025 00:53

tid för beställning
Permalänk
Medlem

Fick orderbekräftelse nyss, beställde runt kl. 03.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pippisfarfar:

Ajaj såg precis "Beställd, förväntas i lager (1 st). Du kommer att meddelas så snart varan har skickats."

Så står det alltid hos komplett innan den har plockats. Bara vänta tills imon så lär den skickas.

Noterar förövrigt att sidan laggar brutalt, segt som sirap.

Edit: Ni som la flera beställningar (på samma konto), vore intressant att höra om det går igenom då de har som regel att man bara kan beställa ett kort.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | Ryzen 9600X - ASUS Prime 9070 XT

Permalänk
Medlem

Beställde runt 11.15 har heller inte fått någon bekräftelse.

Permalänk
Medlem

Det stod att de hade 50 på lager så det är väl möjligt att de sålt slut och att de har backlog att godkänna ordrar? Jag fick min orderbekräftelse nu. Beställde typ minuter efter att jag såg tipset i tipstråden. Så ni kan nog sitta ned i båten ett tag till.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

Fick precis
"Ordern mottagen"
på min sida om orderöversikt

Beställde tidigt imorse

*edit*

Har även jag fått orderbekräftelse skickad till mig via e-post. Beställde 06.58 imorse.

*end*

Visa signatur

Core I5 8600K w/CM Hyper 212 EVO @stock | ASUS Prime Z370-P | Kingston A1000 240GB nvme SSD | Kingston A1000 480GB nvme SSD | Corsair Le SSD 240GB | Samsung SSD EVO 860 250GB | 16GB (8GB Red + 8GB Gray) Ballistix Sport LT 2666MHz | EVGA SuperNOVA 650 GQ | FD Design Define C | GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 8G |

Permalänk
Medlem

Betalade med Walley och har fått orderbekräftelse från komplett nu.
Beställde vid 9 tiden i morse.

Permalänk
Medlem

Fick min bekräftelse nu, beställde efter midnatt.

Permalänk
Medlem

Nu fick jag mitt mail med, 14:19

Permalänk
Medlem

Fick bekräftelse nu med

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk

Beställde vid 11 och fick min bekräftelse precis. Står detta på mina sider under ordern: Beställd, förväntas i lager (1 st). Du kommer att meddelas så snart varan har skickats.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 7600 | Moderkort: MSI MAG B650 Tomahawk WIFI | GPU: MSI RTX 3070 Suprim | Minnen: Kingston DDR5 6000MHz 2x16GB | PSU: Seasonic FOCUS GX 850W | CPU-kylare: Deepcool Castle 360EX | SSD: Kingston FURY Renegade 2TB | Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Profil på Swedroid: Reddington

Permalänk

Fick orderbekräftelse nyss med, betalar med Walley (om inte priset ändras, kanske).

Visa signatur

2600x | Asus b450-e | 16GB Ram | 3060ti | 660p 1tb | CM 690 chassi.

Permalänk
Medlem

Blir spännande att se om det går igenom.
Provade också beställa, fått bekräftelse och det står "order mottagen".

Men det händer ju ibland att erbjudanden man tror är för bra ändå går igenom och levereras.
Som med Samsung häromåret, TV:n till mindre än halva av det tidigare lägsta priset, en del som lyckades få sina.

Permalänk
Medlem

Så vad betyder det nu efter vi fick orderbekräftelse, kan de fortfarande neka med "fel utsatt pris"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cido:

Så vad betyder det nu efter vi fick orderbekräftelse, kan de fortfarande neka med "fel utsatt pris"?

Japp det kan de

Permalänk
Medlem
Skrivet av D.:

Blir spännande att se om det går igenom.
Provade också beställa, fått bekräftelse och det står "order mottagen".

Men det händer ju ibland att erbjudanden man tror är för bra ändå går igenom och levereras.
Som med Samsung häromåret, TV:n till mindre än halva av det tidigare lägsta priset, en del som lyckades få sina.

Ja alltså. Det är ju fortfarande 5400:- för ett kort utan DLSS och sämre ray tracing än konkurrenten. Så det här är ju typ vad priset borde ligga på. Kanske/förmodligen är det så att det bara är enstaka som kan tänka sig betala uppåt 8500:- för ett kort av det här slaget. Jag skulle personligen aldrig göra det utan inväntar alltid prissänkningar.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Ja. Och komplett har ju inte direkt ryktet att jobba för goodwill.