Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk
Hedersmedlem

Gjorde äntligen slag i att byta från normala till slimmade nätverkskablar i racket. Det blev väldigt smidigt och kommer inte sakna de tjockare kablarna. Blev CAT6A-kablar i lite olika längder samt färgmatchade (om än olika nyanser) SFP+ kablar.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Skrivet av Kr^PacMan:

Gjorde äntligen slag i att byta från normala till slimmade nätverkskablar i racket. Det blev väldigt smidigt och kommer inte sakna de tjockare kablarna. Blev CAT6A-kablar i lite olika längder samt färgmatchade (om än olika nyanser) SFP+ kablar.

https://i.imgur.com/XgnS81P.jpeg

Vad för kablar är det exakt? Märke? Vart köpte du dem?

Tack!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av stefaneriksson123:

Vad för kablar är det exakt? Märke? Vart köpte du dem?

Tack!

Det är Prokord som jag köpte från Dustin. CAT6A STP. Skulle gärna köra oskärmat men tyckte allt annat med kabeln matchade mina krav.

Länk.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Skrivet av Kr^PacMan:

Det är Prokord som jag köpte från Dustin. CAT6A STP. Skulle gärna köra oskärmat men tyckte allt annat med kabeln matchade mina krav.

Länk.

Coolt, tack! Hej, förresten!

Det måste vara minst 25 år sedan jag skrev med dig senast på Quakenet när du var OP.
Har för mig du t.o.m var admin på quakenet.
Var iallafall någon som satte en k-line på mig.

Hoppas allt är bra med dig!
(Mitt nick här är fake och inte det jag hade på Quakenet).