TM Hotas Warthog Joystick & Yoke + Nyogel 767A smörjmedel

Permalänk
Medlem

TM Hotas Warthog Joystick & Yoke + Nyogel 767A smörjmedel

Säljer min Thrustmaster Hotas Wartog joystick och yoke samt smörjmedel Nyogel 767A.

Yoken är felfri och alla knappar funkar som de ska.

Joysticken funkade som den ska när jag köpte den i bra begagnat skick för några månader sen (kollade styrning och alla knappar i joy.cpl).
Men, när jag la på nya smörjmedlet råkade jag få loss en av de små kablarna nedanför joysticken som går till kretskortet (en svart liten). Kan inte löda så kan inte få till det själv (eller om det går på annat sätt).
Så nu blinkar allt hit och dit när jag kollade joy.cpl.
Styrningen funkar rätt bra, om än något seg på centreringen (går att justera genom att byta fyra små fjädrar som sitter runtom där nere). Endast gröna följer med av de stora fjädrarna.
Originalkartong och alla skruvar ingår.

Nyogel 767A är smörjmedlet alla rekommenderar för joysticks (kolla reddit, youtube etc). Har speciell viskositet som gör styrningen mycket mer smooth. Allra mesta i tuben är kvar, går lite när man lägger på.

Bud från:

500 kr för joystick
1000 kr för yoke
150 kr för smörjmedlet (kostade 400 kr med frakt från Tyskland)

Obs: om ni inte skulle få till joysticken alt inte vara nöjd så kan vi låta köpet återgå.

Kan skickas med DHL/Postnord/Blocketpaket.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 500+frakt för joysticken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetle gaming:

Budar 500+frakt för joysticken

Ja det går bra. Inte intresserad av nyogel också? Man behöver lägga om efter ett år typ å är bästa smörjmedlet.

Permalänk
Skrivet av Gizmo_8:

Ja det går bra. Inte intresserad av nyogel också? Man behöver lägga om efter ett år typ å är bästa smörjmedlet.

Hittade annonsen på blocket, jag köper allt för 1500 där med frakt så löser sig frakten också.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad