Kommentar: Mitt första halvår med SweClockers

Permalänk
Melding Plague

Kommentar: Mitt första halvår med SweClockers

Achievement unlocked! Fullvärdig medlem i redaktionslaget.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Att Fredrik har blivit en del av Sweclockers redaktion resulterade verkligen en vinst för oss medlemmar!

Intressanta och innehållsrika artiklar från en väldigt trevlig och kunnig teknikredaktör!

Permalänk
Medlem

Ni vet när en släkting skaffar en ny partner som klickar så bra med alla att hjärnan får för sig att hen var med på julafton för tre år sen också?

Fredrik bidrar med old-school Swec-vibbar i en era när alla gamla redaktörer gått vidare. Tack!

Permalänk
Hedersmedlem

Att du ser ut som gamle Sweclockersgubben underlättar välkomnandet en hel del Jag tror att det är en komplimang?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Gillar ditt sätt att skriva på, fyndigt och detaljerat!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Välkommen, du känns redan som en grundbult imo.

Elva år som ktj-chef; our teflon tech expert's Fajnally arrived, yay! <3

Visa signatur

Gapar ofta efter galen fågel i fel tunna.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Fredrik varit ett av de bättre tillskotten till sidan på sistone

Visa signatur

Gigabyte FO32U2P | RX 9070 XT | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | 5TB NVMe | 80TB NAS | Seasonic Focus GX 1000 3.1 | Audeze LCD2 Classic | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

En väldigt positiv erfarenhet av dig så här långt, känns som du varit här länge redan (på ett bra sätt)

Permalänk
Gallerikonnässör

Har det bara gått ett halvår? Känns som att Fredrik har jobbat här längre än så.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 Pro | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Jag gillar dig. Och det du gjort.

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Geeks
Grundare

Hunden Zingo (också kallad Douglas) hälsar att han är helt och fullständigt oskyldig. Välkommen ombord i skarpt läge Fredrik!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Visa vem som är alfahanne, skit vid jyckens plats.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aphex:

Permalänk

Är oftast inte en fan av "nytt blod livar alltid upp". Men av vad jag sett så här långt så verkar det gjort det den här gången. 👍

Visa signatur

CPU: i9 14900K GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte Z790 Gaming X RAM: 32 GB DDR 5
PSU: Seasonic Focus GX ATX3 1000W CPU-Kylare: Corsair iCUE H150 RGB 360
Chassi: Aerocool APNX Creator C1 Lagring: NVMe SSD 1TB + NVMe SSD 4TB + SATA SSD 4TB

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Aphex:

Hmm... Problemet är ju att jyckens plats är hos @Edin. Men det är väl inte mer än rätt. Jag tar och konsulterar skyddsombudet först.

Permalänk
Medlem

Dra åt helvete. Vi har ögonen på dig!

edit: Kanske kan misstolkas. Skoja bara. Focca på jobbet. En nyanställning ska kännas som ett eldprov, då vet man att det är något man brinner för!

Permalänk
Medlem

Teflon er bra. GL HF!

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Bra jobbat!
Du verkar vara en vettig person som skriver bra 🙂
Hoppas du stannar länge!

Visa signatur

| 9800X3D @5.4GHz | 9070 XT @3300 MHz | DDR5 @6400 MHz | Asus X870-P | Samsung 9100 PRO M2 | Corsair RM750x | MSI MAG 32" OLED | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 |

Permalänk
Medlem

GLHF 😌