Permalänk

Ersätta QPAD 5K med Mionix Naos Pro?

Hej!

Har haft en QPAD 5K Pro nu i säkert 15 år som tuffat på perfekt och jag tycker är skön som tusan. Nu har den dock börjat bråka med att både vänster och högerklick klickar registrerar dubbelt o lite annat så tänker att det kan vara dags att byta ut. Kollat runt en del och ser att Mionix Naos Pro ser väldigt lik ut utseende mässigt. Är det någon som har erfarenhet av Mionixmusen och kan ge lite recension vad de tycker?

Mvh

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Har haft Naos av dess olika varianter sedan 2011, kan inte mer änn säg att jag kommer försöka köra med den tills det inte verkligen går att få tag på fler, jag har tom gått så långt att jag har en New in Box i skåpet hemma haha.

Har under mina år varit med om en som högerklick blivit kaiko på och en annan som jag slitit ut sladden på (låg klämd under många år)

Annars kan jag tycka att den formen på datormus är överlägsen.

Jag tycker du skall om du kan hitta nån köpa en!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Tja,
Jag har en Mionix Naos 7000 oanvänd med kartong o allt liggandes som jag kan sälja vidare.
Mvh

Visa signatur

ASUS TUF RTX 3080Ti | MSI Tomahawk B650 | 7800X3D | EVGA 750W | Noctua NH-D15 |
DDR5 6000MHz CL30 32GB | Samsung Pro 990 1TB | Asus Rog XG27AQDMG | Lamzu Maya X | Artisan Zero | Wooting 80HE | Fractal Define7C | Noctua fans only