Köpa billiga skjortor i XXL eller XXXL?

Permalänk
Medlem

Köpa billiga skjortor i XXL eller XXXL?

Jag är i behov av att köpa in 3-4 st vita skjortor som skall användas vid en filminspelning här hemma, eftersom skjortorna skall förstöras vid varje tagning så är det rimligt att de kostar så lite som möjligt.

Men, var kan jag hitta sådant tro? Storleken är för att personen som skall bära dessa är ganska stor, väldigt stor, tjock rentav. Går det ens att hitta i Sverige, eller finns det någon sida där jag kan köpa sådana kläder utomlands kanske? Filmkvalitén är på typ gymnasienivå så man vill ju lägga sig så billigt som möjligt, men ändå att det ser "ok" ut.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Xxl om det passar finns för 200kr på lager157.

https://lager157.com/sv-se/article/skjorta-oxford-shirt?attr1...

Edit: även dressman har för 300kr
https://dressmann.com/sv/p/skjortor-finskjortor-herr-skjorta-...

Lägre än dessa lär du inte hitta om du inte börjar leta begagnat på myrorna och liknande (förmodligen dyrare där dock)

Visa signatur

here we go!

Permalänk

Lager 157 har vissa skjortor för 150 kronor, upp till XXL, dock så brukar deras storlekar vara väldigt stora enligt min erfarenhet.

Permalänk
Medlem

Sist jag handlade tshirts så var amazon.se billigast köpte dock inga vita.
Men kan ju va värt o ta en titt.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Måste de inte vara exakt likadana kan du nog hitta på vinted och liknande.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Kolla på Temu eller Shein. Där har dom skjortor för 70-80 kr såg jag, upp till XXL.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Kolla på Temu eller Shein. Där har dom skjortor för 70-80 kr såg jag, upp till XXL.

Det är "Asian XXL", d.v.s. deras XXL är som L i Sverige.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD