SweClockers drop!

Söker ett defekt/billigt m-ITX

Permalänk
Medlem

Söker ett defekt/billigt m-ITX

Hej!

Jag är på jakt efter ett m-ITX moderkort som jan kan använda för att mäta/använda som mall när jag designar mitt eget chassi som jag vill printa ut.

Bäst hade det varit om någon har ett defekt kort att avvara.

Kom gärna med förslag på vad ni har med ev. pris. Betalar givetvis för frakt och dylikt.

Bor i Linköping

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Har ett defekt mini itx 100 kr

Visa signatur

Intel i5 14600K, 32 gb ram, Rtx 5080

Permalänk
Avstängd

Ett asus z170I pro gaming lga 1151

Visa signatur

Intel i5 14600K, 32 gb ram, Rtx 5080

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoboos:

Hej!

Jag är på jakt efter ett m-ITX moderkort som jan kan använda för att mäta/använda som mall när jag designar mitt eget chassi som jag vill printa ut.

Bäst hade det varit om någon har ett defekt kort att avvara.

Kom gärna med förslag på vad ni har med ev. pris. Betalar givetvis för frakt och dylikt.

Bor i Linköping

Läs hela annonsen här

Du kan ju börja med att göra det själv med kartong eller något. Exakta mått som du behöver finns på nätet och det behöver du ju ändå för det kan vara svårt att göra exakt själv. kräver en del pill och man får nog komma in på tredje printern kanske innan man prickar in helt rätt

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelian:

Jag håller lite koll på den bland andra annonser ute på tradera också. Ville veta ifall ni kanske hade något också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andersboss:

Har ett defekt mini itx 100 kr

Skrivet av Andersboss:

Ett asus z170I pro gaming lga 1151

Finns I/O plåten kvar till denna?

Skrivet av Modellören:

Du kan ju börja med att göra det själv med kartong eller något. Exakta mått som du behöver finns på nätet och det behöver du ju ändå för det kan vara svårt att göra exakt själv. kräver en del pill och man får nog komma in på tredje printern kanske innan man prickar in helt rätt

Jag tänkte printa ut en modell också med mått jag hittat på ett mobo, men jag vill vara säker på att det passar med ett riktigt mobo samt I/O-plåt och allt. Jag är rätt långt gående i designen och tagit ut alla mått som jag hittat. Det är mest för en kontroll så att jag är säker på att det passar. Är inte heller jättesugen på att ta ett helt nytt mobo för att testmontera osv och riskera att förstöra den i processen.

Permalänk
Medlem

slängde dessvärre ett på tippen för några veckor sedan det hade du mer än gärna fått annars

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Medlem
Skrivet av htbtoma:

slängde dessvärre ett på tippen för några veckor sedan det hade du mer än gärna fått annars

Attans

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad