Samsung S25 Edge mecenatrabatt diskussionstråd

Permalänk
Skrivet av dartan:

Det går även att säga upp den via deras sida som de länkar till i mailet. Man behöver inte maila in, har jag aldrig gjort iaf.

Jaha damn det missade jag, tyckte det var sjukt omständigt. Vilket av alla mail? Eller har du länken till hands?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteelSide:

Jaha damn det missade jag, tyckte det var sjukt omständigt. Vilket av alla mail? Eller har du länken till hands?

https://se.careplus.co/portal/login

Permalänk
Medlem

Verkat som konstigt låga priser.

Jag tog dock en S25 Edge via Comviq nör det var månadens mobil. Tyckte det var bra och fick med galaxy buds.

Nu nör man är van med den känns alla andra mobiler man håller i som komiskt tjocka. Man vänjer sig fort.

Var rädd att batteri skulle vara dåligt men jag brukar sluta dsgen med ca 50% kvar.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Verkat som konstigt låga priser.

Jag tog dock en S25 Edge via Comviq nör det var månadens mobil. Tyckte det var bra och fick med galaxy buds.

Nu nör man är van med den känns alla andra mobiler man håller i som komiskt tjocka. Man vänjer sig fort.

Var rädd att batteri skulle vara dåligt men jag brukar sluta dsgen med ca 50% kvar.

Samsung kör det rätt ofta faktiskt. Jag har köpt mina 3 senaste från Samsung för det är så sjuka rabatter. Fick s25 och buds pro för typ 3k med inbyte när den lanserades.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Skrivet av frong:

Samsung kör det rätt ofta faktiskt. Jag har köpt mina 3 senaste från Samsung för det är så sjuka rabatter. Fick s25 och buds pro för typ 3k med inbyte när den lanserades.

Teach me your ways! Var håller du utkik för att få reda på detta?

@dartan: Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteelSide:

Teach me your ways! Var håller du utkik för att få reda på detta?

@dartan: Tack!

Sweclockers och swedroid Lite extra koll när det börjar närma sig byte.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk

Radio silence från Samsung. Är det några som får telefonen? Börjar tro att det blir ingenting 🧐

Permalänk
Medlem
Skrivet av zokasthlm:

Radio silence från Samsung. Är det några som får telefonen? Börjar tro att det blir ingenting 🧐

du sover haha många har fått.

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Skrivet av Gilgamesh:

du sover haha många har fått.

Ja i början, men flera dagar sen är det ingen som skriver att dom får den 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av zokasthlm:

tror inte det är så viktigt med sådan info, jag har iaf fått det jag beställt.

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA

Permalänk
Medlem
Skrivet av zokasthlm:

Samsung väntar säkert på att få in fler i lager bara för att kunna skicka ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zokasthlm:

Beror mycket på färg. Vad beställde du?

Permalänk
Skrivet av Kanadagoose:

Beror mycket på färg. Vad beställde du?

Titan silver eller grå

Permalänk
Medlem
Skrivet av zokasthlm:

Titan silver eller grå

Samma 256GB enda som inte kommit.
Silver dock!

Permalänk
Medlem

Fick ett mail idag om att min var försenad.

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Någon som kan rekommendera en bra skärmskydd helst härdad glas och en bra magsafe skal?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Någon som kan rekommendera en bra skärmskydd helst härdad glas och en bra magsafe skal?

köpte detta till brorsan, samt skärmskydd till övriga familj.

https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B0F1YMR5WF

https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B0F1FY4QG4

Visa signatur

GAMING
MEDIA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

Tackar väldigt bra tips 😊

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av underwatch:

Jag har alltid kört härdat glas tidigare men nu kör jag Samsungs egna antireflective film i plast för att det är så överlägset med mindre reflektioner, bara ett tips. Det känns likadant som skärmskydd i härdat glas också tycker jag.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Jag har alltid kört härdat glas tidigare men nu kör jag Samsungs egna antireflective film i plast för att det är så överlägset med mindre reflektioner, bara ett tips. Det känns likadant som skärmskydd i härdat glas också tycker jag.

Är det denna du menar? https://www.samsung.com/se/mobile-accessories/galaxy-s25-edge...

Verkar inte ha fått så bra recensioner

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte denna skärmskydd
Men fingeravtryckssensorn fungerar inte längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wootz91:

Köpte denna skärmskydd

den ovan jag länkade till fungerar då jag testat det på några telefoner.

Visa signatur

GAMING
MEDIA

Permalänk
Skrivet av wootz91:

Köpte denna skärmskydd

Har du registrerat om fingeravtrycken efter du har installerat skärmskyddet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av identitymatrixI:

Har du registrerat om fingeravtrycken efter du har installerat skärmskyddet?

Ja, den registrerar typ 1 av 20 försök. Men fick en återbetalning av Amazon så tänkte köpa ett annat istället.

Permalänk
Skrivet av underwatch:

Är det denna du menar? https://www.samsung.com/se/mobile-accessories/galaxy-s25-edge...

Verkar inte ha fått så bra recensioner

Ja precis. Jag vet bara att den funkar fantastisk bra och har enormt mycket mindre reflektioner än härdat glas. Har hatat plastfilm som skärmskydd tidigare men det här känns verkligen inte alls att man har på skärmen alls. Skulle lika gärna kunna vara naken skärm utan något skydd.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Väntar fortf. på min telefon. Fick besked igår att den skickas "Från 26 sep."
256Gb icyblue..

Fick också en rabattkod till Bud3 Pro som jag inte kommer använda.
30% rabatt: FF7ECO

Ifall någon vill ha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ethaan:

256Gb icyblue..

Samma färg och lagring och väntar även här och fick samma mail igår.

Lite kul när de automatgenererar mail med fel template. "Tack för att du kontaktade Samsung Support".. Ehum.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX5080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ethaan:

256Gb icyblue..

Fick också en rabattkod till Bud3 Pro som jag inte kommer använda.
30% rabatt: FF7ECO

Ifall någon vill ha

Skrivet av Henrico:

Samma färg och lagring och väntar även här och fick samma mail igår.

Lite kul när de automatgenererar mail med fel template. "Tack för att du kontaktade Samsung Support".. Ehum.

Samma här, väntar på två Icy Blue 256GB.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem

Skaffade en Galaxy Watch 8 på kampanjen, men för mig som stod och vägde mellan de olika telefonalternativen, så blev det till slut en iPhone Air.

Nu är jag mest nöjd med iOS generellt (även om jag också ser fördelar med Android på min Samsung Flip), och även om S25 Edge också verkar vara en fantastiskt fin telefon, så är jag extremt nöjd med min Air. Ungefär samma storlek och vikt på Air som Edge, men med riktigt bra batteritid som gör att det inte blir någon kompromiss med laddning för mig.

Fick min Air i fredags och bara hunnit att använda den sedan dess, men så här långt är jag verkligen imponerad hur väl den fungerar rent praktiskt. Trodde det skulle bli en större kompromiss.

Oavsett så gillar jag trenden med lättare (och tunnare) telefoner som Edge och Air. Riktigt bra utveckling för oss som inte behöver ha precis alla gizmos i telefonen. Perfekt för oss som bara vill ha en vanlig och lätt telefon i vardagen! 👍

Visa signatur

macOS: Mac mini [M4 Pro 14-core/24GB/1TB/10GbE], MacBook Air 13" [M1/16GB/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32GB/512GB]
Windows: Microsoft Surface Pro 11 [Snapdragon X Elite/16GB/1TB/OLED], Microsoft Surface Laptop 7 13" [Snapdragon X Plus/16GB/512GB], HP Omnibook X 14" [Snapdragon X Elite/16GB/1TB], HP OmniBook Ultra 14" [Ryzen AI 9 HX 375/32GB/1TB]
iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 10 46mm [LTE]
HT: LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB], Intel NUC [Core i5/8GB/256GB]

Permalänk
Medlem

Finns det fortfarnde någon bra deal på samsung liknande den med edge?

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.