Tack för info.
När datorn frös när jag spelade Arena Breakout då kunde jag inte göra någonting mer än att hålla in strömknappen.
När grå skärmen dök upp, då kunde man trycka Ctrl+alt+del för att få upp dom alternativen, men när man tröck på Aktivitetshanteraren så blev skärmen grå igen.
Det är irriterande att usb i front snarare på sidan längst ner precis där jag har min musmatta placerad, så det blir ju lite jobbigt om jag ska spela samtidigt dock.
Att cpu behöver flyttas var väl det sämsta jag ville höra, är det något jag inte vill ge mig på är att hålla på med cpu och kylpastan osv som ska placeras, extremt nojig ang det.
En grej som jag tänkt på men inte brytt mig så mkt om är att när man startar datorn och skärmen, så står det att den inte hittar display kontakt, men sen går skärmen igång ändå...så jag har liksom inte brytt mig men kanske är det något knas där som stökar om allt.
Och när du pratar om usb i bak, så förlorade mina hörlurar kontakt för första gången på 5 år. Den liksom inte hittade hörlurarna så drog ut dongeln och satte tillbaka den och då hittade den dom. Så kanske är det något knas med moderkortet🫣