Snabbkoll: Ska du spela Battlefield 6?

Permalänk

Betat fick mig att inse att jag är för gammal och slö för den typen av spel online nuförtiden. det lär bli ett vänta-tills-det-blir-jättebilligt-och-sen-spela-campaign-köp ett antal år fram i tiden.

Permalänk
Slaget: Team SweC

Hade rätt kul i betan men hade inte tänkt köpa det, men så vann jag en nyckel här på Swec så nu måste jag försvara vår ära mot FZ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Varför köpa grisen i säcken? Gång på gång (på gång...) Släpps trasiga spel, som inte går att spela på dagar, t.om veckor. Utgivarna behöver inte oroa sig så mycket, dom har ju redan fått betalt. Varför betala för något innan du får din produkt, när det inte heller ger dig någon fördel? (Du får inte varan tidigare, det finns ingen risk att varan tar slut eftersom den är digital).

Digitala förbeställningar är ett riktigt otyg och borde egentligen inte tillåtas kan jag tycka.

Videon är 12 år gammal men ändå relevant.

https://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y

Det du beskriver kommer väll ändå alltid att ske i oändligheternas tider, spel har vart & kommer alltid att kunnas släppas trasiga oavsett vad som händer, tycker att steam ändå en så bra refund policy att det spelar ingen roll om det är trasigt eller ej. Bara refunda om så är läget/det visar sig att man inte gillade det.

Det är väll även någon form av bevis för ea/dice i detta fall att man faktiskt gillar vägen spelet verkar gå i, speciellt när betan ändå släppts och det var minimalt med problem.

Visa signatur

Ryzen 9800x3d | MSI Pro B850-S | Arctic Liquid Freezer III 280 | MSI 4080 | 32 GIG ram | Corsair 850W | Phanteks XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonii:

Jag tänker ungefär samma eftersom jag enbart kommer spela campaign, om det visar sig vara bra.

Tror det kommer på ES play pro. Kostar typ 200kr/månad. Då kan man spela kampanjen sen säga upp abonnemanget.

Permalänk

Näe, överlag mätt på Battlefield sen några släpp tillbaka.

Permalänk

Japp det blir kul ska spela med bror min

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Spelade båda fria betahelgerna, och det var jättebra, så jag kommer absolut att köpa>/spela, men jag väntar några dagar/ nån vecka innan köp för att ta del av vanliga reviews först

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem

INTE SÅ LÄNGE SAUDI ÄR ÄGARE ! Tycker det nämnda är lite synd för jag tänkte faktiskt köpa det, demon rullade på bra och det var ett härligt röj.

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k