Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VioL8oR
Det var 60gxp eller 75gxp, komer inte riktigt ihåg vilken av dom, men hur som helst så gick 9/10 i den serien kaputgegangen på väldigt kort tid.

Annars har jag en 75gxp också ;):D

Permalänk
Antielefant

Asus A7N8x

Hittills bästa kortet jag haft, och tydligen det det strular minst med

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk

A7N8X-Deluxe!!!!!!!!! 2.0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasseTM
datoraffärer brukar ta ut saker ur sitt sortimen om över 5% av de prudukter de säljer strular, och vad jag har hört så har inte en enda butik tat ur sina NF7-S ur sortimentet

Kan det bero på att det är så många kunder som vill ha NF7-S så att dom inte kan ta bort det ur sortimentet utan att förlora kunder...

Tror det är jävligt många som har Asus A7N8X och det är ju knappt några klagomål alls på dessa...

Visa signatur

“Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we.” - President Bush - August 5, 2004

Permalänk
Medlem

Gigabyte GA-7NNXP eller DFI Lanparty NFII Ultra, det är dom två bästa korten som finns just nu.
Kolla in den här recensionen:
http://www.tomshardware.com/motherboard/20030721/index.html
Där finns allt ni behöver veta.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro