Permalänk
Medlem

bästa musen??

Är på jakt efter en ny mus så vilken mus skulle DU rekomender?

Visa signatur

AMD 3000+ | His IceQ 9800pro | 2x256 mb ram 400mhz | 120 gb hdd 8mb cache | abit an7 | asus dvd spelare | Antec lanboy-EC |

Permalänk
Medlem

oj *rekommendera*

Visa signatur

AMD 3000+ | His IceQ 9800pro | 2x256 mb ram 400mhz | 120 gb hdd 8mb cache | abit an7 | asus dvd spelare | Antec lanboy-EC |

Permalänk
Medlem

Logitech MX500...underbar!
(Tyvärr så köpte jag en M$ Intellimouse och det var tjejen som köpte MX500:an, så jag får vara avundsjuk på henne )

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk

Smaksak. Testa själv!

Du kan för övrigt ändra inlägg genom att klicka på ändra-knappen, den hittar du till höger längst ned vid varje inlägg.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

okey tack!!

( ja, jag är ny här )

Visa signatur

AMD 3000+ | His IceQ 9800pro | 2x256 mb ram 400mhz | 120 gb hdd 8mb cache | abit an7 | asus dvd spelare | Antec lanboy-EC |

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk

Kolla in dom nya microsoft mössen... Dom verkar grymt sköna

Permalänk

mx500...behöver ej förklara

Visa signatur
Permalänk

Logitech MX900.

Visa signatur

Bajsmacka

Permalänk
Medlem

Helt klart mx700

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

MX 700 = Stor och klumpig (Hade en)

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

MX500 = Stor, skön (inte klumpig ) och lagom tung.

Permalänk
Hedersmedlem

MX500/700/900. Beroende på om du vill ha sladd, trådlös, eller via bluetooth.
Har en MX500 själv och är supernöjd, passar perfekt i handen.

Permalänk
Medlem

nån mus ur logitech mx serien..finns något för alla
(mx 310 är riktigt skön spel mus och är mindre än dom andra i serien +låg vikt om du tycker +500 är för stora)

Permalänk

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 är skitbra, passar mej perfekt. Kom ihåg att testa lite olika musar innan du köper, så att du får en som passar din hand. MX500 som alla säger är så bra passade inte mej så värst bra.

Visa signatur

"Nu har jag läst på komvux, så nu förstår jag vad det handlar om"

Permalänk
Medlem

Jag har haft min Logitech Cordless Optical sedan den kom ut på marknaden. Älskar den. Det finns kanske möss med högre upplösning (min har 800dpi) men även jag som är designer klarar mig lätt med denna. Den har ju dessutom kommit med laddningsbara batterier och laddstation sedan dess så en sådan skulle jag satsa på om jag var du.

Visa signatur

Tjoflöjt

Permalänk

Mx500/700/900 skulle jag ha tagit! har själv en mx500 och är super nöjd!

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Musen jag använder nu funkar finfint
Microsoft IntelliMouse Explorer står det på den...

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Microsoft Wireless Optical 2.0 har jag använt i ett par veckor, mycket skön mus.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför alla tycker man ska ha MX310 och uppåt... mx300 är den överlägset bästa tycker jag! det finns 2 knappar och ett scrollhjul och en extra knapp.. varför köpa en oskön mx500 som har knappar som man trycker på så man "scrollar" ner på en sida istället för att använda scrollen..... hur lat kan man bli igentligen... jag tycker det är mer exaxt och bättre med scrollhjulet... sen knappar för att bläddra fram och tillbaka? man behöver bara tillbaka och det kan man ha den extra knappen på mx300 till...

sen om man ska använda mx möss tycker inte jag man ska använda logitechs drivrutiner de verkar bara förstöra mer än de fixar än så länge... använd de som följer med xp....

Om någon har något att säga emot så är det bara att göra det... detta är bara vad jag tycker!!

// This was the words of Krilleg

Visa signatur

AMD Phenom X4 9950 @ 3Ghz | Asus M3A79-T Deluxe | 2x 2GB Corsair Dominator 8500 5-5-5-5-18-T1|Geforce 8800GT | 800GB HDD | Corsair 620w

Permalänk
Medlem

Jag änvänder en msie 3.0 och det fungerar finfint, skulle jag köpa en mus idag skulle det däremot bli en mx500 eller 900

Permalänk
Medlem

Jag har också en MSIE 3.0 och om jag köpte ny mus skulle det lätt bli en MSIE 4.0, om det nu är så den nya heter

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

MSIE 3.0

Permalänk
Medlem

MSIE 3.0. Hade en MX500 innan men den var inte skön i längden. Helt klart smaksak.

Permalänk
Medlem

Jag hade nog valt någon ur mx seren, jag tycker att alla är lika sköna! men gillar absolut inte trådlöst förstår inte riktigt menigen med det, men det är väll en smaksak.

Permalänk
Medlem

MSIE 3.0 passar mig bäst... men det är en smaksak...

Visa signatur

Grejer jag tycker om: OpenBSD, FreeBSD samt Gentoo

Permalänk
Medlem

Har haft och testat: MS Intellimouse explorer 3.0, MS wireless Explorer 2.0, Logitech MX 500 och MX 700. Föredrar själv MX 700 och avskyr Wireless Explorer 2.0 (slö, plastig, felplacerade sidoknappar m.m.). Dom andra tre är bra möss allihop.

Glöm bara inte en bra musmatta.

Permalänk
Medlem

ms intellimouse 5.0...

väger dock en hel del...