Permalänk

Thakrillo: Kör också med T-bord. Har en gammal Dexxa ratt men orkar inte leta upp drivrutinerna hehe. Får väl fixa det där.

Någon som kör på nätet? JAg har suttit och spelat där i 2 timmar nu. Det är rätt kul, men blir lite enformigt efter en stunnd. Vissa snackar på servrarna om att man kan köra 4 player, kan man det på demot? Isf hur? För där var det ingen som lyssnade på vad man frågade.
Tycker det är lite buggigt också. Spelet stängs ner av sig själv ibland när det laddar menyn eller connectar. Annars så är väl detta första NFS spelet som folk verkligen gillar att köra online? Det var inte mycket sådant i dom andra NFS spelen.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Thakrillo: Kör också med T-bord. Har en gammal Dexxa ratt men orkar inte leta upp drivrutinerna hehe. Får väl fixa det där.

Någon som kör på nätet? JAg har suttit och spelat där i 2 timmar nu. Det är rätt kul, men blir lite enformigt efter en stunnd. Vissa snackar på servrarna om att man kan köra 4 player, kan man det på demot? Isf hur? För där var det ingen som lyssnade på vad man frågade.
Tycker det är lite buggigt också. Spelet stängs ner av sig själv ibland när det laddar menyn eller connectar. Annars så är väl detta första NFS spelet som folk verkligen gillar att köra online? Det var inte mycket sådant i dom andra NFS spelen.

har lyckats totalt 7 gånger me perfect förstaväxling
När jag spelade online igår så stängdes det ner när jag skulle connecta te en kille, jobbigt!

btw. sparas era grafikinställningar när ni startar om spelet? det gör inte mina!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
När jag spelade online igår så stängdes det ner när jag skulle connecta te en kille, jobbigt!

btw. sparas era grafikinställningar när ni startar om spelet? det gör inte mina!

Ojoj, hehe hela 7 gånger. Jag får då oftast panik när jag väl klarar det och klarar inte resten av växlarna :D:p

Och nej mina inställningar sparas inte heller. Jobbigt att ställa in varje gång man startar:(

Edit: Saknar också 1152* i upplösning. 1024 tycke jag är för lite, och 1200 är för mycket för min skärm:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
25.78 på drag..., vad har ni?

25.12 Tips på hur det ska gå snabbare någon?

Permalänk
Medlem

Är nere på 24:88 på drag nu. Nån som vet om det finns nåt "ruum" där alla har ganska mycket "rep" tråkig o köra mot de som har 100 vinner inget då typ.

Visa signatur

amd tvåtusenetthundra || femhundratolv mb RAM ||Gf fyra Ti fyratusenfyrahundra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zunken
25.12 Tips på hur det ska gå snabbare någon?

25.11

Något tips. Jag har då ingen aning om hu tex en kille några inlägg upp kunnde få under 25sek med bara 4/6 perfekt shifts. Det innebär att väclingen inte betyder allt. Då undrar jag verkligen hur man får bättre tid. För jag kör på Nos redan på andra växeln och gasar och växlar perfekt resten av banan. Det känns inte som att det kan gå bättre än så om jag inte får in en perfekt start, vilket jag inte tror att jag någonsin kommer att få och sen klara mig igenom resten av banan felfritt. Får alltid panik då.

Och jag HATAR verkligen den där bilen på slutet. Den borde tas bort! För tack vare den så har inte denna banan något med skicklighet att göra, utan ren tur. Man har ingen som hellst kontroll över var den ska komma, och för att få så bra tid som möjligt så åker man inte på rampen då man förlorar hastighet på att köra igenom väghindret. Så vilket val har man om bilen kommer i vägen? Jo, då är det bara att försöka igen. Fan vilken irriterande sak!

BTW så tycker ajg att EA gjorde ett misstag genom att inte ha Drag som val i MP i demot, det skulle nog lockat ännu fler spelare då det är det som verkligen är kul i detta spela av det lilla jag har fått testa.

Visa signatur

Permalänk

dragdelen är inte lika lockande som drift delen tyverr så får jag vänta tills jag kan köpa det i handeln

Visa signatur

Only milk and juice come in 2 liters

Permalänk
Keeper of the Bamse

Va? bilen är ju skitenkel att komma undan, ligg åt vänster bara.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan ni spela online utan problem? Spelet avslutas när jag kommer in på en server eller redan där man ser serverlistan. Nån annan med samma problem?

Permalänk
Medlem

Krockar du med bilen när du ligger till vänster är du för slö

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

varför kan man inte ha kanutgämning tisammans me motion blur?

Visa signatur

*Cpu: AMD Athlon XP 2200+@2800+* Moderkort: Abit NF7-S Rev 2.0 (233fsb)*Minne:Twinmos Winbond* DDR400@466*Grafikkort: ATi Radeon 9700 Pro*Ljudkort: SB Audigy 2*Hårddisk:Western Digital 120gb*Kylning: Maze 4, Black Ice radiator, Eheim 1024

Permalänk
Medlem
Citat:

25.11

Något tips. Jag har då ingen aning om hu tex en kille några inlägg upp kunnde få under 25sek med bara 4/6 perfekt shifts. Det innebär att väclingen inte betyder allt. Då undrar jag verkligen hur man får bättre tid. För jag kör på Nos redan på andra växeln och gasar och växlar perfekt resten av banan. Det känns inte som att det kan gå bättre än så om jag inte får in en perfekt start, vilket jag inte tror att jag någonsin kommer att få och sen klara mig igenom resten av banan felfritt. Får alltid panik då.

Och jag HATAR verkligen den där bilen på slutet. Den borde tas bort! För tack vare den så har inte denna banan något med skicklighet att göra, utan ren tur. Man har ingen som hellst kontroll över var den ska komma, och för att få så bra tid som möjligt så åker man inte på rampen då man förlorar hastighet på att köra igenom väghindret. Så vilket val har man om bilen kommer i vägen? Jo, då är det bara att försöka igen. Fan vilken irriterande sak!

BTW så tycker ajg att EA gjorde ett misstag genom att inte ha Drag som val i MP i demot, det skulle nog lockat ännu fler spelare då det är det som verkligen är kul i detta spela av det lilla jag har fått testa.

Det finns drag del i MP! Tryck åt höger med piltangenten när du ser circut? rummen.

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo

mina grafikinstälningar sparas inte heller

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem
Citat:

25.11

De gäller veta när du ska dra nosen! drar du på 2;an förlorar du mycket tid testa på olika växlar så märker du

Visa signatur

amd tvåtusenetthundra || femhundratolv mb RAM ||Gf fyra Ti fyratusenfyrahundra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasseTM

Eller för snabb!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Kan ni spela online utan problem? Spelet avslutas när jag kommer in på en server eller redan där man ser serverlistan. Nån annan med samma problem?

har me d problemet, får hoppas att det är fixat i den internationella demon!

Permalänk
Medlem

perfekta växlingar+mycket draft=bra tid,

jag har kört 26.06sec som snabbast

Permalänk
Medlem

Stability Control off
24:79 på drag är mitt rekord
24:70 är polarens
har sett en datorspelare köra på 24:53, helt sinnesjukt snabbt...

Visa signatur

¤Hakuna Matata¤
# Ibland försvinner 'j', 'å', 'ä' och 'ö'...
Signatur redigerad av GAPa. I textstorlek tre får man bara ha en rad.

Permalänk
Medlem

Då måste man drafta massor ju.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasseTM

Nej, bilen kommer fram slumpvist.

Visa signatur

Permalänk

24.79??? mitt snabbaste e 25.32!

Permalänk

Mitt är 24.31 nu Har kommit på hur man ska göra:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Mitt är 24.31 nu Har kommit på hur man ska göra:)

Hur?

Permalänk
Medlem

Som jag sa, drafting. Inget nitro i början (tycker jag), det använder du först i slutet när du ska dra om bilen du draftar på. Så gör jag iaf, men det brukar alltid bli felväxlingar lr annat. Personliga rekordet är 25.0X

Permalänk

Jag kör nosen på 3,4 och 5, innan kärde jag det bara på växel 5-6, man får bättre tider om man kör 3-4-5-6, (inte alltid d finns til 6:an)

Permalänk
Hedersmedlem

24:46, det gäller att sätta in lustgas mellan varje växel från om med att du lagt i trean. Åtminstone vad jag funnit effektivast, några tips?

Permalänk
Medlem

Fan man fastar i spelet :/
Ska testa det där med lite nos på varje växel.

Permalänk

Jag tycker det är bäst med nos på varje, körde banan precis, gjorde en snygg 360 i hoppet, värsta buggen, jag flög aslångt!!! Testa det ser ballt ut, man känner sig nöjd när man lägger i tvåan å kör iväg som inget hade hänt

Permalänk
Medlem

JAH!! första 25'an 25.75, helt utan drafting

edit: fan måste sova godnatt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
JAH!! första 25'an 25.75, helt utan drafting

edit: fan måste sova godnatt

25 får man typ hela tiden, men 24 förstår jag inte