Permalänk
Medlem

Call Of Duty

Call Of Duty, enligt mig är det bästa WW2 spelet hittils...
Snyggt, kul multiplayer och sköna vapen... Singelplayer är väldigt snyggt och botara är mycket bättre än i tex Spearhead... Man går inte och röjer helt själv som i Spearhead... Siktet är som i viecong fast bättre.

Permalänk

Ok.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

affirmative

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

någon som vet var man kan få tag i demot?

Permalänk
Medlem

Jag tycker själv att "mannen" man är i spelet springer väldigt sakta :p.

Usch, 160mb, det orkar man inte tanka. Iofs så var det inte jag som frågade, jag äger ju spelet.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

SÖÖÖÖK!!

Hittade det här på tre sekunder.. max..

Permalänk

jag tycker att call of duty är en rippoff av Medal Of honor. allt är ju likadant, till och med musik. snälla spela riktiga WW2 spel som Battlefeild. där kam man ju i allafall köra fordonen!

Permalänk
Avstängd

Re: Call Of Duty

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Atomico
Call Of Duty, enligt mig är det bästa WW2 spelet hittils...
Snyggt, kul multiplayer och sköna vapen... Singelplayer är väldigt snyggt och botara är mycket bättre än i tex Spearhead... Man går inte och röjer helt själv som i Spearhead... Siktet är som i viecong fast bättre.

håller med..mycket bra spel. inte lika bra som mohaa men bästa spelet jag lirat på länge.. asballa banor, vapen och fordon.

och ni andra kan sluta säga "ok". tror ni att ni är balla för att ni syns lite extra eller?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Call of duty är ett ok spel men jag hade inte haft nått emot om dom skippat att ge ut spelet och göra nå vettigare.

Spelet tillför absolut inget nytt, spelet är stort sett samma som mohaa, alla säger att det är bättre än mohaa men när mohaa kom var det samma sak alla var helt överhypade om att det var det bästa WW2-spelet.

Själv tyckte jag när mohaa kom att det var riktigt bra, man fick strida på omaha osv.

Men det var då, inte nu då cod kom ut hösten 2003 tycker jag man borde komma med nå nytt, spelet är så linjärt så man blir arg.
tom dörrarna i byggnader är ööpnade åt en, finns inte en enda man kan öppna själv.

Början i stalingrad är inte heller så fritt som det ser ut att vara, det finns en förprogrammerad väg man ska gå, annars dör man hur man än gör.

Nej spelet är en medemåtta, MP har ganska tråkiga banor så det är inte spec där heller.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Funkar det nu? Var det inte nån bugg med ATi-kort som gjorde att man slängdes ut till skrivbordet?

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem

Finns 30 andra trådar om detta.

transition: Kanske för att det är en del av teamet bakom mohaa.

Förövrigt mycket bättre än mohaa imo.

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk

Har lirat igenom CoD nu och jag får säga att det var en ganska mäktig upplevelse. Tyvärr så levde inte de andra banorna upp till Stalingrad och landsättningen. De tre var helt underbara, resten var ganska mediokra. Jag ogillar att man blir utvald till specialuppdrag, det tar bort fokusen från det faktum att man är en vanlig soldat. Men överlag så ger spelet en väldigt bra illusion om hur det kanske är att panga omkring.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Re: Re: Call Of Duty

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
håller med..mycket bra spel. inte lika bra som mohaa men bästa spelet jag lirat på länge.. asballa banor, vapen och fordon.

och ni andra kan sluta säga "ok". tror ni att ni är balla för att ni syns lite extra eller?

Var jag inte ball när jag skrev ok? Tyckte det var ett ganska meningslöst inlägg därför skrev jag ok. Ska jag skriva en tråd för att jag tycker min skärm är fin?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305