Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

diablo2 fråga

vad bör jag ha i vit på en sorc för att klara mig bra i Act4 ?

Permalänk

Beror ju på hur du lagt ut skillsen.

Visa signatur

Just cuz I'm not paranoid doesn't mean they aren't watching

Permalänk
Medlem

kör en Fire sorc så jag har 12 i Fire Bolt 14 i Fire Ball och 5 i Meteor

Permalänk

Act 4 på normal ska inte vara några större problem då tror jag. Rätt länge sen jag spelade D2 nu, men ändå.

Men sen när du kommer på hell kan du det fruktansvärt kämpigt med en sorc som är enbart inriktad på fire.

Visa signatur

Just cuz I'm not paranoid doesn't mean they aren't watching

Permalänk
Medlem

du kommer inte palla en fire soc i hell. kör du ladder? sen så ska man först börja med bolt sen när man kan börja med ball gör det sen metior sen mastery maxxa mastery sen metior sen ball sen bolt då får du runt 10 k på metior och bygger på med +skill levels.

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem

jag kör single player

Permalänk
Medlem

Drog upp en meteor sork act 4 - 5 normal idag... inga poäng på vitality än...
(men en del på energy). Nu kommer jag börja dra lite på vitality och sen framåt hell så satsar jag på ungefär lika många poäng på vitality som energy... tror det funkar hyfsat då meteor (och eventuell coldskill) har casting delay (men man vill ju helst kunna köra teleport lite med). Dock så kör jag på b.net och kan få lite hjälp om det kör ihop sig på nån boss eller så.

Visa signatur

- Grog me!

Permalänk
Medlem

men , faran är ju då alla som är imuna mot Fire :/ hur ska jag plocka ner dom ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nocturne
men , faran är ju då alla som är imuna mot Fire :/ hur ska jag plocka ner dom ?

singen player. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

du kan inte spela hell med en soc. du kommer vara för svag om du kör 2 olika skils.

Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qvertY

du kan inte spela hell med en soc. du kommer vara för svag om du kör 2 olika skils.

jag klarar mig utmärkt i hell med min sorc i hc ladder och jag har bara orb. Visst jag har en merc som tar imuna. Så det går bara man har lite skills.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deflex
jag klarar mig utmärkt i hell med min sorc i hc ladder och jag har bara orb. Visst jag har en merc som tar imuna. Så det går bara man har lite skills.

knatar du runt på act 1 eller? alla är emut mot nått act5 typ

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Som han sa har han en merc som plockar dom. Herregud

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fatalist
Som han sa har han en merc som plockar dom. Herregud

och den blir inte plockad i en klunga ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ja med rätt equip är dom ganska bra..och har han lvl 1(eller högre i bas +items) static är det inte så stora problem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qvertY

Jag har klarat alla svårighetsgraderna med en 2 skills sorc.
Körde orb och cold mastery. På de som är immuna använde jag meteor. Sen en fet babbevägg som tankar. Det enda jag hade lite problem med var de 3 barbarerna på hell.Men det gick...
Jag körde single player genom hela spelet utan någon som helst hjälp utav polare eller mulor.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem

mikeman.. 1.10? annars är det ju ingen konst.

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Medlem

Tror jag skulle klara hela spelet utan utrustning med orb och meteor. Om det däremot är 1.10 du pratar om mikeman, då ska du ha respekt!

Permalänk
Medlem

Självklart är det 1.10.
Jag har dock haft tur och hittat mycket bra saker, vilket har underlättat.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |