Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

DETTA ÄR KONST..DI-Behållare

Så i dag kom avin.....Om jag har väntat, som jag har väntat på dessa.

Dom flesta har följt min resa från starten, nu har jag tagit klivet ytterligare har kört:Luft,Vatten;Pelt(TEC),Kompressor och nu tillsist DryIce även kallad TorrIs. Får det mesta att blekna -79...

Först vill jag tacka Håkan även kallad "hj07" samt hans arbets kamrater, Jonas och Mats-Olov Arbetet tog lång tid, det förstår man när man ser finishen 8)

Detta är ett litet smakprov, på vad som komma skall, hoppas kunna få ihop betydligt bättre bilder, samt lite uppgifter...Håll till godo

Visa signatur

[RC-Racing is my future after my family!!]
Min blogg - LGS900 - 500gb..

Permalänk
Medlem

Tjusigt!
Ska du putsa upp finnishen något?

Permalänk
Hedersmedlem

Grabbarna verkar kunna sina saker

En sak jag undrar är dock hur mycket man tjänar på att ha en massa minusgrader, en processor borde väl klocka lika bra om den är -30C eller -60C, eller skall du försöka få den supraledande?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

Nytt rekord då 5 GHz eller

Visa signatur

GIGABYTE GA-990XA-UD3 | Phenom2 X2 550 @ X3 | CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ | XFX Radeon HD4870 1GB | 1*1000, 1*3000, 2*500 diskar

Permalänk
Medlem

Fram med LN2 å mesa inte med dryice.

Permalänk
Medlem

Hehe, ja HMB det är lätt för dig att säga;)...10 månader har jag hållt på med detta, kan man få testa DI först;) klart LN2 kommer...

Visa signatur

Permalänk

du har ingen länk te ett DryIce projekt?

Permalänk
Medlem

Nämen LN2 e faktiskt inte bra för P4 så det är lika bra å hålla sig borta från det. Cascadesystem är det bästa. -100 grader är sweetspoten för P4:an´enligt japsarna. Hursomhelst ha skoj med dry ice

Permalänk
Medlem

Uhhh... det där ser farligt kallt ut

Keep it Cool

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Avstängd

Hur mycket gick dom 2 penisatrapperna på då?

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

Wooosh sicken finish på dem. De måste kostat mycket.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Avstängd

dödliga

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Dom var grymt fina faktiskt... Synd bara att du lär måsta isolera in dom när du ska använda dom... annars lär det väl bara bli en enda stor isklump av allt... =(

Visa signatur

Numer nästan helt drogfri!

Permalänk
Medlem

Sanningen är att jag issolerar ganska sparsamt...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nice som fan

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Läckert! Nu vill jag se 26K ryka.

Visa signatur

Dator 1: Mac Mini M4
Dator 2: 7800X3D, 64GB, 9070XT
Dator 3: Macbook Pro M1
Dator 4: Dell XPS 9500, i7 10750H, 32GB, 1050Ti

Permalänk
Medlem

najs

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - kingston fury 64gb 6000mhz ddr5 - xfx 9070 xt - 2tb kingston fury m2 - 1tb wd black sn850 - 1tb wd black sn850x - corsair rm1000x - lg 34gs95qe - lg 27gl850-b - acer xv322qkkv

Permalänk
Medlem

herre jävlar, hoppas det går vägen för dig nu men som grundig frågade, vad kostade de? ser ju inte precis billigt ut

Permalänk
Medlem

Såg ju "nästan" proffsigt ut

*Zzz...*

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Ja priset vågar jag inte ens fundera på(dessutom är det hemligt:))

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Men vad är det som skulle vara så dyrt? Det är väl bara blästrad koppar eller? =S.

Kanske är ute å cyklar

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Ja, herre gud... det blir bara värre och värre... Snart lär väl alla seriösa klockningsförsök ta plats på Arktis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Men vad är det som skulle vara så dyrt? Det är väl bara blästrad koppar eller? =S.

Kanske är ute å cyklar

Ja eftersom det inte jag som gjort dessa, utan lejt bort det, så är det inte gratis, tid är som bekant pengar, o vi snackar inte 5min jobb;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabbax
Ja eftersom det inte jag som gjort dessa, utan lejt bort det, så är det inte gratis, tid är som bekant pengar, o vi snackar inte 5min jobb;)

Vid en första anblick såg de ut som cigarrer. Är du säker på att du inte är lurad?

Permalänk
Medlem

Japp, de va fän ihåliga...kan bli lite jobbiga att röka;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabbax
Japp, de va fän ihåliga...kan bli lite jobbiga att röka;)

Kanske meningen att du ska stoppa dem med tobak själv?

Permalänk
Medlem

tsss..tobak e för mjukisar ^^

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

Dom var riktigt simpla och snygga. Sånt här är jätteroligt tycker jag

Permalänk
Medlem

Två 54mm.s kopparrör fastlödda på två frästa kopparblock, hur dyrt kan det bli??