Permalänk
Medlem

"2. Det är sent på natten och det är fuktigt och har regnat. När gatlyktorna lyser ner på marken är det inte så komstigt."

Jo på asfalten kanske det ska glänsa så mycket.. men inte på grusvägar/gräs, inte så mycket som det gör för mig iaf.. Väldigt kul spel annars !

Visa signatur

*-'

Permalänk

Hej!

Har klarat ut spelet nu.. Men hur får man skärmbreddare som?
Man ska ju få det men hittar inte det i någon meny.

MvH Johan

Visa signatur

Om man tar längre steg när man går sliter man inte ut skorna lika fort.

Permalänk
Medlem

Det finner du längst till höger om side skirts, spoiler osv om jag inte missminner mig helt.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Young_Newbie
Också "inhandlat" det.

Snälla, skippa antydningar av det där slaget. Tala inte om att ni använder piratkopior i tid och otid, forumet blir mycket trevligare om ni skippar sådant. Se §7 i våra regler också - http://forum.sweclockers.com/regler.php#7

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väldigt bra spel. Har klarat ut det nu.

Visa signatur

AMD XP 2200+ | ASUS A7V8X | GeForce4 ti4400 | 512 MB PC2700 | Seagate 80 GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
Det finner du längst till höger om side skirts, spoiler osv om jag inte missminner mig helt.

det finns inte.. jag har klarat ut det men jag hittar det ingen stans.... kan ingen ta ett screnn shot i menyn???

Visa signatur

Mja...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fulltower
det finns inte.. jag har klarat ut det men jag hittar det ingen stans.... kan ingen ta ett screnn shot i menyn???

Men snälla, leta lite.
Gå in på undermenyn "body" i utseende-delen. Sen går du längst till höger där. Om du inte har det så har du inte valt någon wide body kit och har råkat trycka på backspace när du fick den belöningen

Permalänk
Avstängd

när fick man body kit da?? vilken progres???

Visa signatur

Mja...

Permalänk
Medlem
Citat:

när fick man body kit da?? vilken progres???

race 110

Permalänk
Avstängd

jag har klarat race 112 och min meny ser ut så hära:

Visa signatur

Mja...

Permalänk
Medlem

Vad är det snabbaste era bilar kan köra?
Min klarade 303km när jag testade drag..

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

jag har klarat race 112 och min meny ser ut så hära:

http://www.grendosa.com/dump/bodykit.jpg

Med tanke på att du har 1,6 miljarder stylepoints så antar jag att det är trainern du använt som fått spelet att bugga ut sig

Permalänk
Medlem

det snabbaste jag kört med min skyline är väl drygt 350.. 360 kanske, vet inte riktigt.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk

Jag har klaratt det o jag har bara 3miljoner.. så 1,6miljarder. hm va har du gjort i spellet igentligen. haft häng i varje kurva utan att förlora fart..???

Permalänk
Medlem

ingen har slagit mig hittils.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LunatiXXX
Jag har klaratt det o jag har bara 3miljoner.. så 1,6miljarder. hm va har du gjort i spellet igentligen. haft häng i varje kurva utan att förlora fart..???

Via trainern som finns att ladda ner någonstans så kan man göra så att man får runt 512k i stylepoints bara genom att göra en liten powerslide eller near miss eller liknande. Jag tror att det är den där trainern som förstört hans profil

Permalänk

Testade dendära trainern, pajade totalt spelet. Använd inte den... Dessutom är det tråkigt att få alla stylepoints direkt

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk

Nä. Cheaters kan starta sin lilla tråd o tävla om poäng där.
Hatar när man spelar på nätett så är det någon som fuskar. Eller ännu värre Disconnect'are om man leder i "Ranked Games"

Permalänk
Medlem

åå ja fyfan man ligger typ 5 sekunder före dom så ser man timern bara tickar neråt osså är dom förbi en med blå eld ur rören! gah hata N2O fuskare!

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Någon som har provat LAN-patchen eller "music-import" verktyget än?
Funkar de bra?

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bästa bilspelet någonsin. Tycker att grafiken, körkänslan och de olika utmaningarna bidrar till toppbetyg.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denesfay
*bort*

nepp. här disskuterar vi inte sånt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Denesfay
Vad ska man använda för crack när man har installerat in patchen? Jag crackade spelet först sen så funkade det att spela online å så. Men nu på Julafton så verkar det ha kommit en ny partch när man ska spela online. Så nu installade jag den å bytte ut till min crack igen...men det funkar fortfarande inte att köra online....arghhh....vilken crack ska man ha??

Hadde du Spelett på Orginal så skulle du kunatt spela på nätett efter uppdateringen

Permalänk
Medlem
Permalänk

Så.. skönt me nya Uppadate'en. nu ska Fuskningen va borta i nya uppdateringen, o alla REP e nollställda.

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som har lite problem med nya patchen(1.3)?
Enligt EA så skall man kunna ändra sin bil efter att man varvat spelet. Men "Anpassa bil" är fortfarande grått (i underground-läget) dock går det att markera det som val men inget händer om man trycker på "knappen".

Någon som varit med om liknande?

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem

hj

Visa signatur

ASUS a7n8x dlx Athlon xp 2400+ , 512 ddr PC3200, Sapphire radeon 9700 pro , 120GB Barracuda V,

Permalänk
Medlem

p-nilz

vrooom