Permalänk
Medlem

söker Clan medel

Hej jag gillar att spela counter-strike, jag e bra på cs kan lira alla dagar tack så länge

Permalänk
Medlem

Hänvisar dig till www.counter-strike.nu

Här kommer du garanterat inte få någon bra respons.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

eller try.se @ irc.

_vissa_ här på swec. är emot cs pga. dess community.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
eller try.se @ irc.

ehm.. va?

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaixon
ehm.. va?

jo han sa att vissa är starkt emot Counter-Strike, främst p.g.a dess community.

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem
Citat:

ehm.. va?

Många cs spelare ä dumma i huvudet kanske man kan säga också...

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa

kärt barn har många namn

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
eller try.se @ irc.

inte bara det, spelet är ju förbannat tråkigt...

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
inte bara det, spelet är ju förbannat tråkigt...

smaksak

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

smaksak

Tycker vi det så är det så herr xaXioN!

Permalänk
Medlem

Vafan, jävla barn. Är trött på cs hatet. Respektera tråden och dess skapare, och om ni inte har något VETTIGT att säga så var tysta....tack.,

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Vad är clan? Och vad är CS?

Permalänk
Medlem

Så offtopic det kan bli: MR.E! lissen to me boy!..Det finns inte P4or med HT på 3.06ghz utan dom är bara på 3ghz;)

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Och så finns det fördomsfulla människor. Dvs, inte en bra kombination.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Ogge_
Så offtopic det kan bli: MR.E! lissen to me boy!..Det finns inte P4or med HT på 3.06ghz utan dom är bara på 3ghz;)

[mer offtopic] Eller så var 3.06:an den första pentium 4:an med HT... länk [/mer offtopic]

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo speciellt såna som fuskar. Som du t.ex.

OnT, här kommer du nog iaf inte hitta nån clan. Testa nåt forum som är fokuserat på cs istället. Eller #try.se på IRC.

Visa signatur

[i7 2600K] [Asus SABERTOOTH P67] [8GB Corsair VENGEANCE] [Corsair TX 650W V2] [Asus GTX570 DirectCU II]
[Intel 120GB 510 Series] [NZXT H2 Silent Midtower] [LG IPS226V-PN]
What's that number for 911 again? -Homer J Simpson

Permalänk
Medlem
Citat:

Jasså det var nåt nytt.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

//Extrem OT

Citat:

Eller så har du brutalt fel. När tror du HT introducerades?

///Extrem OT

Jag är med

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av affa
Tycker vi det så är det så herr xaXioN!

Sökte på mitt namn för att leta gamla trådar som jag skrivit i.

Du är en jävla idiot.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Varför går visst folk in på trådar och bara vräker ur sej DYNGA rent ut sakt ???

Permalänk
Medlem
Citat:

Sökte på mitt namn för att leta gamla trådar som jag skrivit i.

Du är en jävla idiot.

Jag vet inte vem som har rätt i denna fråga..
Tycker majoriteten på forumet så.. tycker vi det?

Permalänk

Istället för att skriva en massa onödigt trams så kunde ni ha hjälpt honom!

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Hade du skrivit tråden så den verkade lite mer seriös så tror jag att du hade sluppit allt detta spam, många stör sig på slarvigt skrivna trådar och väljer därför att klaga på vad nu ämnet är, så:
#Skriv vettig topic.
#Skriv exakt vad du vill, jag tycker inte att det framgår i ditt första inlägg, speciellt inte kombinerat med topicen.

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Jag förstår exakt vad han(Sven>SWE) menar i sitt första inlägg med topic.

Problemet ligger i att dom flesta swecare har blivit less på cs och varför dom ska in på en tråd och börja kasta galla är för mig lite oklart dock har jag mina föraningar vågar dock inte yttra dom för då blir det ändå mer pajkastning

Permalänk
Medlem

hänvisar till programmet mIRC (mmmm Internet Relayed Chat) som finns att skaffa på http://www.mirc.com
sen bör du klara att själv, sen så skriver du i det fönster som är öppet då man ansluter till quakenet (det är på quakenet du ska vara) sen så skriver du /j try.se
Annars är det bara att fråga någon cskompis som du känner om du fortfarande behöver hjälp

Permalänk
Medlem

jag tycker att denna tråd kan låsas eftersom den inte längre/på länge har handlat om vad han frågade efter utan (som vanligt) bara blev massa babbel om att cs är bra och dåligt. Kan folk växa upp snart eller? Folk spelar det dom vill spela och inget mer med det, Jag blir så trött på alla "jag vet bäst och jag måste skriva cs är dåligt i varenda tråd*...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Medlem

Jo men jag tycker att jag försökte hjälpa iallafall

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
jag tycker att denna tråd kan låsas eftersom den inte längre/på länge har handlat om vad han frågade efter utan (som vanligt) bara blev massa babbel om att cs är bra och dåligt. Kan folk växa upp snart eller? Folk spelar det dom vill spela och inget mer med det, Jag blir så trött på alla "jag vet bäst och jag måste skriva cs är dåligt i varenda tråd*...

Ja det är lite irriterande faktiskt. Är inte jag intresserad av ett ämne så svarar jag inte på det. Kanske något för andra skitsmarta och jättemogna Swecare att tänka på? Det kallas respekt för andra, eran mamma kanske glömde att lära ut det när ni var yngre?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Kontaktannonser tillåts inte här då de icke har något diskussionsvärde.