Permalänk

Var köpa spel?

Kan någon vänlig själ nämna några bra affärer (online eller riktiga) som har gott om titlar och vettiga priser?

Man måste väl krypa till korset och börja köpa sina spel...

Permalänk
Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

www.dvdboxoffice.com

Verkar bra, beställde därifrån igår... Gratis frakt över hela världen är inget fel heller... Spelen är billiga också... Priserna står i kanadensiska dollar som kostar ~5,7 kr / st.

Edit: Kanske de bara är billiga på GBA spel...

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk

Då jag köper på nätet så brukar jag använda mig av http://www.gameshop.se

Det har fungerat bra. Har både beställt PC-spel och spel till min Nes8-bit enhet. Finns så att man kan köpa begagnat och då få ned priset lite. Har inte haft något problem med dom.

Det jag kan tänka mig är att de sätter en etikett på skivorna man köper, köpte mafia/sof2 och då satte de en gul rund liten lapp på första cdn. Inget som påverkar skivan eller så, men det är ju inte så snyggt.

Permalänk
Medlem

www.webhallen.com brukar jag använda.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

www.ingo.se är rätt okey också, har funkat bra för mig när jag beställt därifrån, bara en sak som är irriterande, färgen på sidan, men står man ut med den så är Ingo helt okey.
http://www.tvspeloteket.com/ är också bra, leverans dagen efter om du lägger ordern innan 16.00.

Permalänk

www.cd-wow.co.uk brukar också vara billiga + gratis frakt
(de har dock bara konsolspel)

Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk
Medlem

Re: Var köpa spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superugly
Kan någon vänlig själ nämna några bra affärer (online eller riktiga) som har gott om titlar och vettiga priser?

Man måste väl krypa till korset och börja köpa sina spel...

Nån speciell anledning att du säger man som du utrycker det "måste väl krypa till korset och börja köpa sina spel"?

webhallen har jag hört mycket gott om.. bra priser har dom oxå.

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

För att han inte har köpt sina PC-spel tidigare?

Skulle ju kunna vara så, men vad vet jag?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

www.webhallen.com brukar jag använda

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mattias.F
Då jag köper på nätet så brukar jag använda mig av http://www.gameshop.se

Det har fungerat bra. Har både beställt PC-spel och spel till min Nes8-bit enhet. Finns så att man kan köpa begagnat och då få ned priset lite. Har inte haft något problem med dom.

Det jag kan tänka mig är att de sätter en etikett på skivorna man köper, köpte mafia/sof2 och då satte de en gul rund liten lapp på första cdn. Inget som påverkar skivan eller så, men det är ju inte så snyggt.

Den gula klisterlappen sitter där eftersom du får mer pengar för spelet när det är köpt på game shop om du sedan vill vill byta in det hos game shop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saigon
www.webhallen.com brukar jag använda.

Samma här när det gäller PC-Spel. Då väljer jag att hämta dem i butiken självklart då jag bor i närheten...

Annars så är jag ganska stammis på www.spelbutiken.se också.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xyz3po_856
Den gula klisterlappen sitter där eftersom du får mer pengar för spelet när det är köpt på game shop om du sedan vill vill byta in det hos game shop.

Jaså, det är därför. Tackar för informationen.