Permalänk

Spel man fiskar i :P

Jag söker något roligt, bra och snyggt fiskar spel. typ man åker runder och fiskar gör inget om det kostar ett par hundra för det e sån skön känsla. var iofs längesen jag spelade ett så jag har glömt alla namn men finns det ngn stor fiskar ibland alla swecare?

Visa signatur

Still Going Strong

Permalänk

Mathayes fishin (vet inte hur det stavas) skit kul faktiskt!

Permalänk
Avstängd

river king till gba!

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem

sega bass fishing.. ganska kul ett tag iallafall

Permalänk
Medlem

Pro Bass Fishing 2003 är kul
man åker omkring med en båt och fiskar alla möjliga fisksorter

Permalänk
Medlem

Man kan fiska i Zelda - Orcania of time.

Permalänk
Medlem

Man kan fiska i Tibia också

Men det finns många extremt bra fiskespel till PC, testa nått från SEGA, de är faktiskt riktigt grymma på sådant.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk

De flesta fiskespel är dock mer åt arcade-hållet. Om du vill ha en fiskesimulator rekomenderar jag det gamla spelet Gone Fishin' av Amtex. Grafiken är gammal, men känslan är oslagbar. Har dock inte fått igång det i windows xp. The art of fly fishing är också bra.

Visa signatur

"Public transportation is for jerks and lesbians"
Homer Simpson

Permalänk
Medlem

Fiska med mumin pappan? Sök på 123spill efter mumin så kommer du hitta det..

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Medlem

Det är skit kul på zelda

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burt Gummer
...The art of fly fishing är också bra.

The Art of Flyfishing är nog det enda flugfiskespelet som någonsin gjorts, målgruppen för sådana spel är ju inte så där överdrivet stor... Brorsan fick det i present för några år sen och det var verkligen inte lätt att hitta. Kul var det i alla fall, kastningen sköttes ungefär som svingen i golfspel och man kunde uppgradera sin utrustning. Riktigt originellt om inte annat.

Bass Master Classic var också bra, visserligen var det rysligt fult men det hade bland annat stöd för force feedback och så kunde man ju fiska gädda... Sen har vi också Deep Sea Fishing 1 & 2, storviltsfiske med andra ord. Vithajar på några ton var faktiskt rätt så underhållande att försöka få upp. SEGA har ju också något fiskespel, och sen finns det säkert en uppsjö mindre kända fiskespel, förutom de som folk här nämnt tidigare, att hitta här och var på internet.

Fast fisket i Zelda: Ocarina of Time äger förstås alla de andra försöken att förmedla fiskekänsla

Permalänk

Tack för alla svar ska inom lekia på måndag sen blirre stor fiske av

Visa signatur

Still Going Strong