Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Tysta ner Prometaia Mach 1?

Jag börjar tröttna på min Mach 1:a, fläktarna låter ju som reaplan ffs. Så jag tänkte så här, det sitter ju 2 sunon (120mm , troligen 80CFM och 34dB modellen) i uniten idag. Men då byter jag med mot 3st papst 120mm fläktar. Byter ut de båda som sitter där nu och sätter fast en tredje fläkt framför radiatorn.
Vad tror ni om det? Skulle det funka?

Tacksam för svar och ideér

/Slynet

Visa signatur

Abit IT7-MAX2 rev2 ¤ P4 3.06@4xxx ¤ Corsair 512MB ¤ Antec True Power 550W ¤ MACH 1 ¤ 3D Prophet 9800XT 412/364

Permalänk
Medlem

Klart det skulle funka om du inte glömmer att koppla el till fläktarna. Att folk ska vara så jäkla rädda för att prova...

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaNiC
Klart det skulle funka om du inte glömmer att koppla el till fläktarna. Att folk ska vara så jäkla rädda för att prova...

There´s nothing like a little early morning hostility.....

On topic:

Funkar förmodligen skitbra. Allting handlar ju om luftflöde och som alla vet så har ju 120mm fläktarna en bättre luft/ljud-ratio eller vad vi ska kalla det

Visa signatur

A64 SanDiego 3700+, 1024 CZ BH6
Asus 7800GTX
DFI NF4 Ultra-D

Permalänk
Medlem

OK, ingen som testat detta tidigare?

Visa signatur

Abit IT7-MAX2 rev2 ¤ P4 3.06@4xxx ¤ Corsair 512MB ¤ Antec True Power 550W ¤ MACH 1 ¤ 3D Prophet 9800XT 412/364

Permalänk
Medlem

Apslynet säkert många som har testat detta men alla kanske inte uppmärksammar tråden. Kör på bara

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux