Permalänk
Medlem

Mitt "nya" Tbord

Köpte ett tbord för ett tag sen, logitech deluxe. Spillde cola på bordet, drog ut det och badade av det, väntade 5 dagar tills det hade torkat RIKTIGT. sen när jag skulle använda det så funkade inte shift. Vad kan det bero på? Ser ingenting som kan vara fel innuti.

Permalänk
Medlem

Colan har väl kanske kortslutit knappen, hände på ett Logitech-bord jag hade efter en fylleolycka med cider, kolla på kontakterna om det ser ut som det brunnit nånstans. Jag lagade mitt med aluminiumfolie

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Logitech brukar ha 5 års garanti.
Use it!

Hade problem med mitt förut. Gick tillbaka till affären så fick dem skicka iväg det.
Fick ett sprillans nytt. Uppdaterade versionen dessutom

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk

hehe, hänt en liknande grej för mig, spillde avfettningsmedel över skiten, inte ens helften av knapparna funkade efteråt, endå sköljde jag av tangentbordet noga med ljummet vatten.
Gick tillbaka med det till affären, dom kände nog doften av avfettningsmedel så dom gnällde över om jag spillt nåt på det men jag envisades med att jag inte haft nåt på det och att det luktade så när jag köpte det Några veckor senare fick jag ett splitternytt.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Hedersmedlem

I reglerna står:

§8 Uppmaning till brott
Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till olika sorters brott.

Bara en liten tankeställare...

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilstallione
I reglerna står:

§8 Uppmaning till brott
Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till olika sorters brott.

Bara en liten tankeställare...

ok, tycker du vi borde ta bort våra inlägg?
Men det borde väl endå gå på garantin, för att spilla avfettning borde väl ett tbord tåla eller?
Annars ber jag om ursäkt.

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har svårt att tro att tangentbord är konstruerade för att tåla avfettning. Och om du nu tror att det ska tåla det förstår jag inte varför du behövde ljuga när du gick tillbaka till affären. Om det sen är olagligt eller inte vill jag inte ta ställning till.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilstallione
Jag har svårt att tro att tangentbord är konstruerade för att tåla avfettning. Och om du nu tror att det ska tåla det förstår jag inte varför du behövde ljuga när du gick tillbaka till affären. Om det sen är olagligt eller inte vill jag inte ta ställning till.

okej, men kan ingen/du låsa tråden? känns lite offtopic nu...

Visa signatur

Flytta hem till mig, så kan du få sova på golvet om det funkish mellan oss annars i trappen...