Felmeddelande vid installation av BF 1942

Permalänk

Felmeddelande vid installation av BF 1942

Jag kan inte installera Battlefield 1942 till min dator fast den klarar kraven. På bilden ser ni hur det ser ut när jag försöker installera.
Jag försökte avinstallera ett annat program och då kom samma felmeddelande upp.

Visa signatur

Bjorneboy

Permalänk
Medlem

Vilken bild?

Visa signatur

hmm

Permalänk

Japp, vilken bild? Skriv annars vad som står i meddelandet medans du fixar bilden.
Om du får upp samma problem vid andra tillfällen och inte har fått det innan så låter det som spyware eller kanske tom något virus. Testa scanna ditt system med tex addaware efter spyware och en virusscan. Glöm inte att uppdatera.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

okej, det står "The InstallShield (iKernel.exe) could not be launched. Ett fel inträffade när en unik temporär fil skulle skapas." Så står det när jag ska starta installationen

Visa signatur

Bjorneboy

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjorneboy
okej, det står "The InstallShield (iKernel.exe) could not be launched. Ett fel inträffade när en unik temporär fil skulle skapas." Så står det när jag ska starta installationen

Jag hade samma fel när jag hade blaster (innan jag visste att jag hade det).
Kunde inte installeras senaste nForce-drivarna..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk

så vad ska jag göra Lezziter?

Visa signatur

Bjorneboy

Permalänk
Medlem

Fixa ett antivirusprog. som t.ex. Norton antivirus. Eller något annan. Du har säkert fått något antivirus program med PC för alla tidningarna.

Visa signatur

Osvald: AMD 64 3200+ | 1024 GiB RAM | Sapphire X700 Pro

Permalänk

denna, hoppas att det funkar nu...

Visa signatur

Bjorneboy