Permalänk
Medlem

Mitt bygge..

Vad tycker ni om den? färgen på fronten e inge bra det ska göra om.. dock när jag vet vilken färg jag ska ha på luckorna.. förslag??

http://dsc.sytes.net:99/Atlas4.JPG

Permalänk

de va snyggt

Visa signatur

noobie

Permalänk
Medlem

Re: Mitt bygge..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Atlas
Vad tycker ni om den? färgen på fronten e inge bra det ska göra om.. dock när jag vet vilken färg jag ska ha på luckorna.. förslag??

http://dsc.sytes.net:99/Atlas4.JPG

Hittar du en lika fin färg som resten av fronten har så måla luckorna i den färgen Det tror jag skulle bli snyggast

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

oki jag ska fundera lite vad jag ska ha

Permalänk
Medlem

Snyggt! Diggar färgen fast hade den vatt lite mörkare så hade det nog passat in bättre

Visa signatur

Asus P8z68-V PRO <> Intel Corei7 2600k <> 16gb Corsair Vengeance blue <> Geforce GTX 580 3gb <> Crucial m4 128gb SSD <> WDC 1TB <> Corsair gold 850W <> Antec Kühler 620 <> Corsair Carbide 400

Permalänk
Medlem

men vilken färg på luckorna då?

Permalänk
Medlem

Jag personligen tycker nog att mörklila/mörkblå hade passat mer in i färgerna på resten av lådan men det kanske ser annorlunda ut i verkligheten så jag vet ju inte fast den färgen du har nu är riktigt skön

Visa signatur

Asus P8z68-V PRO <> Intel Corei7 2600k <> 16gb Corsair Vengeance blue <> Geforce GTX 580 3gb <> Crucial m4 128gb SSD <> WDC 1TB <> Corsair gold 850W <> Antec Kühler 620 <> Corsair Carbide 400

Permalänk
Medlem

snyggast!!

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem

hmm tycker luckorna ska vara mörkblåa

Permalänk
Medlem

Snyggt.. men lila luckor? .. nåja.. när du fixat det så kommer det bli nice.. kanske kroma luckorna?

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

must!