Permalänk
Medlem

Bara ja som tycker att det va helt okey ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man kan ju undra vilken målgrupp programmet är tänkt att rikta in sej mot?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Man kan ju undra vilken målgrupp programmet är tänkt att rikta in sej mot?

Föräldrar som ska köpa spel till sina barn ?

Såg på det ca 5 min och störde mig på popsnöret som var programledare.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk

visst jag kan med ge att de som sitter där nu är ganska gröna.
men det kommer att tränas bort. Jag tycker det är ett bra initativ.
För övrigt så suger gameplay på 4+ Balle. Han läser ju bara ur en text.

Även om jag bara har bra minnen av sajber så vet jag att han rörde på huvudet med.
Dock kan jag hålla med om att E-type kändes grymt malplacerad.

Visa signatur

Programmer is an organism that turns coffee into software.

Permalänk
Medlem

Tjejen var bäst även om hon inte var särskilt bra

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Avstängd

Alla var piss för helvete E-type hur fan kan dom ta dit något sånt slutsteg? vem kommer nästa gång lena ph, after dark eller varför inte dom där kärringarna från melodifestivalen eller varför inte ta det hela jävla melodifestivalen. Gamerskille så ju helt mongo ut. Bruden har dom väl tagit dit för att dom tycker hon är snygg och alla på fragbite ska sitta och runka framför tv eller vad fan är meningen nu verkar det som dom tagit in folk som ska vara bra programledare och saknar kunskap undra hur mycket programledare har lirat själv? han vet väl inte hur man ställer in kanalen på tv äns

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brevmapp
Bruden har dom väl tagit dit för att dom tycker hon är snygg och alla på fragbite ska sitta och runka framför tv eller vad fan är meningen nu verkar det som dom tagit in folk som ska vara bra programledare och saknar kunskap undra hur mycket programledare har lirat själv?

Hehe, sansa dig! Provat att använda punkter någon gång?
"All your base are belong to us" var ju ett stort fenomen. Förklarade de inte magnituden av det hela? (jag såg inte programmet)

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet

Permalänk

Sajbers programledare var ju toppen. Hon som har diverse barn shower nu är dock mallplaserad...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

All your base are belong to us.

Kolla bilderna i min sign.

Permalänk

Programmet är väl hyffsat men som sagt. Alldeles för ytliga recensenter. Enda som var bra är han från Superplay. Kvinnan från Expressen har jag också svårt får, hon har en ganska jobbig röst dessutom använder hon en massa termer som är okända för de flesta (sidekick någon...?). E-Type var väl kanske inte så het han heller, blev en ganska meningslös recension.
Dessutom tycker jag studion känns väldigt kal och ointressant. Men det är väl en trend inom hela SVT. Vill ha tillbaka gamla Filmkrönikan-stilen, massa soffor och kuddar.

Bortsett från detta så är det helt klart värt att titta på.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Fy va dåligt d var idag...

Permalänk
Medlem

ritkigt, Hellre MGS än Splintercell. Hon är helt fjuppad

Permalänk

Tja, Orvar va ju grym i alla fall, lite klass på hans recension. Märks att han är erfaren som kritiker

Visa signatur

And on the seventh day, god stepped back and said: "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans." - Bill Hicks

Permalänk
Medlem

jag håller faktiskt me henne

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det här och förra var riktigt tråkiga... Första programmet var rätt ok, och jag trodde det skulle bli bättre, men inte

Permalänk
Medlem

"...tyvärr finns bara stillbilder, håll till godo.

*två bilder flimrar förbi i överljudsfart*

Och nu över till något annat..."

Fy **** vad dåligt program

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Medlem

Tangerine: håller med dig, Orvar var mycket bättre än de andra. Den ena killen vågar ju knappt kolla in i kameran när han snackar. Lite småjobbit när han sitter och kolalr i golvet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elipsion
"...tyvärr finns bara stillbilder, håll till godo.

*två bilder flimrar förbi i överljudsfart*

Och nu över till något annat..."

Fy **** vad dåligt program

Du måste ha ett ganska konstigt tidsbegrepp... är ju inte många kanaler som skulle våga visa en stillbild så länge...

Iallafall, tyckte att dagens program var riktigt bra. Orvar lyfte det hela tre-fyra snäpp, speciellt när det gällde diskussionen spel <-> film. Så som sagt, sätt dit riktigt folk och börja recensera på allvar så blir det bra.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Listorna är värdelösa och när de försöker vara roliga gör de sig bara löjliga. Recensenterna är dåliga (med undantag för Orvar, som visade en vis erfarenhet jämfört med de andra). Recensionerna de gör är i mina ögon av noll värde, då de är skitkort, innehållslösa och oprofessionella.
Och den där skiten de har i slutet av varje program, det är ju bara pinsamt.

Permalänk
Medlem

Fan.. Missade gårdagens program.. Går det att kolla på deras hemsida eller? Länk?

Kan tänka mig att det blev schysst med Orvar.. Han är ju leet!
Mer program med erfarna människor och seriösa diskussioner á la Filmkrönikan och Studio Pop(som f.ö. är ett grymt bra program!).

Sedan kom jag att tänka på när någon nämde hans "huvud-ticks". Filip Struve (Sajber) hade också problem med huvudet ;D

Visa signatur
Permalänk

Som jag sa i en annan Kontrolltråd så vill jag se ett program som handlar om Speldesign med riktiga människor (från spelutvecklare). Jag skulle gärna titta på det om det handlar om hur man gör spelen eftersom jag håller själv på med det.

Permalänk
Medlem

Majestic:
frågan är om det blir särskilt bra tv?

Permalänk
Medlem

Jag lovar mig själv efter varje program att jag inte ska titta veckan efter för att inte bli mer upprörd över SVT:s patetiska försök. Dock tvingar sig hoppet in någon minut innan programmet rullar igång och det brukar sluta med att man sitter hemma i soffan o skriker av smärta, men ändå lider sig igenom programmet i hopp om att det ska komma några korta sekund med bra innehåll, men efter en stunds fjantande och oproffsiga uttalanden är programmet slut....men nästa vecka lovar jag att jag inte ska titta!

Visa signatur

Soltek SL-K890Pro-939, AMD 64 3500+ Venice, Arctic Cooling Silentium T2 + Freezer 64, 2*512 RAM, 300Gb, HIS X800XL Turbo Ice II, Logitech MX518 + UltraFlat keyboard

-[Mer CO-OP åt folket]-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RTX
Jag lovar mig själv efter varje program att jag inte ska titta veckan efter för att inte bli mer upprörd över SVT:s patetiska försök. Dock tvingar sig hoppet in någon minut innan programmet rullar igång och det brukar sluta med att man sitter hemma i soffan o skriker av smärta, men ändå lider sig igenom programmet i hopp om att det ska komma några korta sekund med bra innehåll, men efter en stunds fjantande och oproffsiga uttalanden är programmet slut....men nästa vecka lovar jag att jag inte ska titta!

Samma här =p

"Can't...stop...watching...gaaah!!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
Mer program med erfarna människor och seriösa diskussioner á la Filmkrönikan och Studio Pop(som f.ö. är ett grymt bra program!).

Ja precis. Filmkrönikan och Studio Pop är ju så helgjutna. Kontroll ligger i en helt annan division. Man tycker ju att SVT borde ha en ganska jämn standard på sina kultur- och nöjesmagasin.

Visa signatur

And on the seventh day, god stepped back and said: "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans." - Bill Hicks

Permalänk
Medlem

Kontroll är rätt dåligt men det duger väl att kolla på eftersom det inte finns några andra svenska spelprogram. Stör mig som fan på att programledaren uttalar en massa namn fel. T.ex så fick han Doom 3 till "Dum 3" osv osv. Nä tror Kontroll hade varit fan så mycket bättre om dom hade låtit folk som är i branshen haft det.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

Alltså progamledaren verkar ju totalt sakna sakkunskap, han har mer läst om spel än lirat själv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Kontroll är rätt dåligt men det duger väl att kolla på eftersom det inte finns några andra svenska spelprogram. Stör mig som fan på att programledaren uttalar en massa namn fel. T.ex så fick han Doom 3 till "Dum 3" osv osv. Nä tror Kontroll hade varit fan så mycket bättre om dom hade låtit folk som är i branshen haft det.

TV4+ har ett spelprogram, det ska visst vara bättre.
Samma här. Han kan fan inte uttala nånting rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
TV4+ har ett spelprogram, det ska visst vara bättre.
Samma här. Han kan fan inte uttala nånting rätt.

Du menar gameplay eller? Har för mig att det nästan är sämre

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jymdis
Majestic:
frågan är om det blir särskilt bra tv?

Kanske inte för de som inte håller på med speldesign men för oss som gör det så kan det nog bli intressant

Bara de dra in riktiga människor.